برای بازنگری و بافت روستای دوک به 40 میلیون تومان اعتبار نیاز است\

برای بازنگری و بافت روستای دوک به 40 میلیون تومان اعتبار نیاز است

  • کد خبر: 2111100123
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1399 - 21:13

عضو شورای روستای دوک شهرستان قائمشهربا اعلام اینکه برای بازنگری و بافت این روستا به 40 میلیون تومان اعتبار نیاز است،گفت: برای اینکه بتوانیم از مهاجرت روستایان به شهر جلوگیری کنیم باید دولت این میزان اعتبار را برای طرح بازنگری در اختیارمان قرار دهد.

عباس داداشی در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه طرح هایی در روستای دوک با مشارکت مردم و دهیاری انجام شده است،افزود:خوشبختانه این روستا در بخش کشاورزی پیشگام بوده چرا که در ظرف چند سال طرح تجهیز و نوسازی اراضی و لاینیگ با اعتباری کمتر از 2 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی از نصب جوی و جدول حدود 250 تا 300 متر در دو طرف جاده در سال 95 خبر داد و گفت:12 نورافکن در زمین ورزشی این روستا با هزینه داخلی و مشارکت مردمی نصب شده است.

عضو شورای روستای دوک شهرستان قائمشهر با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون کمک های دولتی از طرف سازمان به روستاها نسبت به سال های گذشته اندک شده است،افزود: طی چند روز گذشته در خصوص طرح بازنگری بافت روستا جلسه ایی در فرمانداری برگزار شد، این طرح در سال 85 تعریف و هم اکنون که 14 سال از عمر این طرح می گذرد اما متاسفانه بافت روستا گسترش پیدا نکرده است.

داداشی با اعلام اینکه برای بازنگری و بافت روستای دوک به 40 میلیون تومان اعتبار نیاز است ،گفت :برای اینکه بتوانیم از مهاجرت روستایان به شهر جلوگیری کنیم باید دولت  این میزان اعتبار را برای گسترش روستاها در اختیارمان قرار دهد.

وی با بیان اینکه گسترش روستا از مطالبات مردمی است،افزود:از مسئولین می خواهم تا نگاه ویژه ایی به روستاها داشته باشند،هم اکنون که 14 سال از عمر طرح بازنگری می گذرد پس نیاز است تا این طرح مجددا بازبینی شود تا بتوانیم کارهایی در سطح روستا انجام دهیم .

عضو شورای روستای دوک در خصوص آسفالت منتهی به مدرسه در این روستا ،گفت:طی سال گذشته با رایزنی های به عمل آمده از سوی شورا و با کمک منتخب مردم در مجلس کمال علیپور و راهداری 40 تن آسفالت به روستای دوک تعلق گرفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط آب و هوایی در این طرح وقفه ایجاد شد اما هم اکنون آسفالت به طول 100 الی 150 متر و عرض هفت سانت در چهار متر انجام شده است.

داداشی در پایان از جابه جایی لوله آب شرب فرسوده در این روستا با هزینه داخلی خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار