زباله و طرح هادی مشکلات اصلی روستای خمیرکنده قائمشهر + ویدئو\

زباله و طرح هادی مشکلات اصلی روستای خمیرکنده قائمشهر + ویدئو

  • کد خبر: 2111100126
  • چاپ
  • انتشار: 29 ارديبهشت 1399 - 10:56

دهیار و رئیس شورای خمیرکنده مهم ترین مشکل اهالی روستا را رها شدن زباله و اجرا نشدن طرح هادی بیان کرده اند.

دهیار روستای خمیرکنده شهرستان قائمشهر روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه مهم ترین مشکل این روستا رهاسازی زباله در کنار جاده است،افزود:حتی جلسه ای با حضور کارشناسان شبکه بهداشت برگزار شد اما تاکنون هیچ اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

سید مصطفی بنی هاشمی با اعلام اینکه ما درخواست کانتینر و سطل زباله در جاده اصلی را داده بودیم ،گفت:اگر با این درخواست ما موافقت می شد، دیگر شاهد تلنبار زباله در کنار جاده اصلی نبودیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی این روستا گفت: با تجه به تعریض جاده قائمشهر - جویبار از 45 به 75 متر تردد اهالی با مشکل و حطراتی مواجه شده بود که با حمایت های صورت گرفته از سوی فرماندار سابق، شورای بخش و راهداری پل عابر پیاده احداث شد.

دهیار روستای خمیرکنده با اعلام اینکه تعویض تیرهای چراغ برق فرسوده و نصب رشته های سیم برق برای ولتاژ قوی انجام شده است،افزود: در گذشته مشکل تامین آب شرب داشتیم که با حمایت رئیس آبفار روستائی در سال 97 حدود یکهزار و 400 متر لوله تعویض شده است.

رئیس شورای روستای خمیرکنده شهرستان قائمشهر در ادامه با بیان اینکه حدود 6 سال با اجرا نشدن طرح هادی در روستا با مشکل مواجه هستیم،گفت:روکش نشدن آسفالت،نبود پایگاه مقاومت بسیج ، نبود پارک و ابزار ورزشی برای کودکان ، اجرا نشدن فضای سبز و نبود بودجه از طرف دهیاری و بخشداری از دیگر مشکلات روستای خمیرکنده است.

اصغر ابراهیمی در خصوص مشکل جمع آوری زباله در این روستا گفت:اهالی روستای خمیرکنده قشر ضعیفی هستند و پرداخت مبلغ ماهانه برای حمل زباله در توان خانواده ها نیست.

وی در پایان بیان کرد: ماشین حمل زباله در روستا وجود ندارد و انتظار داریم مسئولین در این زمینه حمایت های لازم را داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار