خسارت حدود 500 میلیون تومانی توفان به شهرستان های قائمشهر و سوادکوه شمالی\

خسارت حدود 500 میلیون تومانی توفان به شهرستان های قائمشهر و سوادکوه شمالی

  • کد خبر: 2111100164
  • چاپ
  • انتشار: 10 خرداد 1399 - 17:03

بر اثر توفان شنبه شب (سوم خردادماه ) 490 میلیون تومان به شهرستان های قائمشهر و سوادکوه شمالی خسارت وارد شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز ،افزود: در پی وزش شدید باد شنبه شب ( سوم خردادماه ) چند درخت در سطح شهر و چند درخت در مسیر راه های این شهرستان خسارت دید.

یحیی یوسف پور با اعلام اینکه تندباد به سقف دو باب مغازه و دو باب ساختمان خسارت وارد کرد،گفت:در پی تندباد خسارت هایی به تاسیسات شبکه برق و تاسیسات گاز وارد شد.

فرماندار شهرستان قائمشهر از قطع موتور پمپ چند چاه آب شهری خبر داد و گفت : براساس برآورد اولیه بر اثر توفان شنبه شب (سوم خردادماه ) حدود 300 میلیون تومان به این شهرستان خسارت وارد شد.

فرماندارشهرستان سوادکوه شمالی هم طی گفت و گویی ،افزود: تندباد شنبه شب (سوم خردادماه ) پنج میلیون تومان به مدارس ، ۴۱ میلیون تومان به تاسیسات برق و پنج میلیون تومان هم به کابل مخابرات خسارت وارد کرد.

سید محمد انصارالحسینی با اعلام اینکه تند باد سقف ۱۵ خانه مسکونی را برد،گفت: تندباد ۱۰۰ میلیون تومان به بخش مسکن در این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی در پایان میزان خسارت در بخش باغ مرکبات این شهرستان را ۳۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اثر توفان شنبه شب (سوم خردادماه ) حدود ۱۹۰ میلیون تومان به این شهرستان خسارت وارد شد.

تقریبا ۲ هفته پیش نیز وزش شدید باد و توفان بیش از ۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات شبکه برق ،عرصه منابع طبیعی ، واحدهای مسکونی و دامپروری برخی از روستاهای منطقه لفور از شهرستان سوادکوه شمالی خسارت وارد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار