دیدار شهردار جویبار با وزیر گردشگری/ قول وزیر برای حمایت از طرح های گردشگری جویبار\

دیدار شهردار جویبار با وزیر گردشگری/ قول وزیر برای حمایت از طرح های گردشگری جویبار

  • کد خبر: 2111100168
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1399 - 23:19

شهردار جویبار برای پی گیری و اخذ اعتبارات ملی برای دو طرح موزه تخصصی کشتی و پارک تفریحی سیاهرود به دیدار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفت.

شهر جویبار از فرصت های طلایی برای توسعه صنعت گردشگری بهره مند می باشد که ساخت ، تجهیز و مرمت تنها موزه تخصصی کشتی در جویبار و همچنین احداث پارک تفریحی سیاهرود در توسعه صنعت گردشگری این شهر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
در همین راستا همت محمد نژاد شهردار جویبار با همراهی و اهتمام اعضای شورای این شهر اقدامات مناسبی را انجام داده اند.
شهردار جویبار برای پیگیری و اخذ اعتبارات ملی برای این دو طرح در نشست با علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه این موزه کشتی تنها موزه تخصصی کشتی در کشور و دنیا خواهد بود، گفت: مکان تاریخی برای احداث این موزه توسط شهرداری جویبار خریداری شده و برآورد هزینه اجرایی این طرح حدود ۱۰ میلیارد تومان است .
همت محمد نژاد افزود: بخشی از هزینه این طرح توسط شهرداری انجام خواهد شد، اما برای بازسازی و تجهیز این موزه تخصصی نیازمند اعتبارات ملی و یا تسهیلات کم بهره هستیم .
وی با اشاره به اینکه در شهر جویبار مکان تفریحی برای شهروندان این شهر وجود ندارد، تصریح کرد:شهرداری جویباردر حال اقدام به برنامه اجرایی تملک زمین های اطراف پل تاریخی سیاهرود به منظور ساخت پارک تفریحی و گردشگری است .
شهردار جویبار خاطر نشان کرد: ساخت این دومجموعه در توسعه و رونق گردشگری شهر جویبار بسیار تاثیر گذار است و تخصیص اعتبارات ملی سرعت و روند اجرایی این طرح ها را دوچندان خواهد کرد.
در پایان این نشست وزیر گردشگری ضمن حمایت ویژه این وزارتخانه از طرح های ذکر شده، گفت: طرح عملیاتی پارک تفریحی سیاهرود هر چه سریعتر توسط مجموعه شهرداری جویبار مهیا شود تا حمایت های مورد نیاز این طرح گردشگری به مرحله اجرایی برسد.
علی اصغر مونسان تاکید کرد: با تمام توان از این طرح ها حمایت خواهیم کرد و مساعدتهای مورد نیاز نیز برای روند اجرایی این طرح ها انجام خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار