دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی به صورت مجازی برگزار می شود + ویدئو معرفی کتاب\

دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی به صورت مجازی برگزار می شود + ویدئو معرفی کتاب

  • کد خبر: 2111100175
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1399 - 18:10

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی به صورت مجازی در این شهرستان برگزار می شود،گفت :ثبت نام در دهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی از اوایل فرودین ماه آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

مونیکا زارعی ساروکلائی روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه در این دوره 9 عنوان کتاب ویژه سه گروه سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال برگزار می شود،افزود:کودکان در سه بخش نقاشی ، روزنامه دیواری و داستانک نویسی و نوجوانان و بزرگسالان هم در بخش های چهارگزینه، پویش معرفی کتاب و داستانک نویسی می توانند شرکت کنند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند فایل کتاب را از سایت نهاد عمومی کتابخانه کشور دریافت کنند،گفت: افتتاحیه این جشنواره در مردادماه برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در استان مازندران تاکنون حدود 40 هزار نفر شرکت کرده اند،افزود:از این تعداد بیش از سه هزار نفر در شهرستان قائمشهر در این جشنواره شرکت کرده اند.

 زارعی یکی از منابع دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را بنام امام رضا (ع) و ایران به نوشته فاضل ارجمند و سید حسین حر در 208 صفحه اعلام کرد و ادامه داد: این کتاب در چهار فصل همچون ایران در دوره نخستین خلافت عباسی ، اوضاع خراسان در آستان ورود امام رضا (ع) به ایران ، خلافت مامون و قیام های علویان و ولایت عهدی امام رضا (ع) و بازتاب ایشان در ایران به رشته تحریر درآمده است.

رئیس اداره کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر در پایان دیگر منابع دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را بنام شاهچراغ (ع) نوشته جلیل عرفان منش در 104 صفحه اعلام کرد و گفت که این کتاب در پنج فصل به رشته تحریر درآمده است که سرگذشت نامه امام زادگان در ایران و زندگی حضرت شاهچراغ (ع) با استناد به منابع مختلف را بیان می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار