بنیاد برکت بیش از 5 هزار شغل در شرق مازندران ایجاد کرد\

بنیاد برکت بیش از 5 هزار شغل در شرق مازندران ایجاد کرد

  • کد خبر: 2111100176
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1399 - 18:17

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران با اعلام اینکه بنیاد برکت پنج هزار و 400 شغل در روستاها و مناطق کم برخوردار سطح این استان ایجاد کرده است،گفت:امسال بنا است تا در برخی از روستاهای سطح شهرستان قائمشهر 170 شغل ایجاد شود.

به گزارش استنادنیوز، سید رضا هادیان روز یک شنبه در جلسه طرح سحاب شهرستان قائمشهر توانمندسازی مناطق محروم جامعه، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی را از جمله اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) اعلام کرد و افزود: طی 2 سال گذشته طرح سحاب در استان مازندران و در 6 شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.در طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی اجتماع محور سحاب با سرمایه گذاری بنیاد برکت متقاضیان پس از کسب شرایط لازم ، برای دریافت تسهیلات بدون بهره با کارمزد 4 درصد از مبلغ 15 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان به بانک عامل معرفی می شوند.

وی با اعلام اینکه در طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زایی اجتماع محور سحاب اشتغال خرد روستائی در سطح روستاهای این استان اجرایی می شود،گفت:بیشتر اشتغال ها در حوزه های صنعت، کشاورزی و میراث فرهنگی انجام می شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران با بیان اینکه طی سال های 97 و 98 در 6 شهرستان پنج هزار و 400 شغل با اعتباری نزدیک به 170 میلیارد تومان ایجاد شده است، افزود: در سال جاری شهرستان قائمشهر هم به مجموعه سحاب اضافه شده است تا شاهد اشتغال زایی در روستاهای این شهرستان هم باشیم .

هادیان تعداد اشتغال زایی در برخی از روستاهای شهرستان قائمشهر را 170 شغل اعلام کرد و گفت که با حمایت مسئولین می توانیم اشتغال در روستاها و مناطق کم برخوردار این شهرستان را به 200 نفر ارتقاء دهیم .

وی در پایان متقاضیان برای دریافت تسهیلات این طرح را افراد بیکار تحصیل کرده ، خانم های بی سرپرست و بدسرپرست، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار