بهره مندی بیش از یکهزار و 400 خانوار قائمشهری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد / 2 میلیارد تومان صدقه در قائمشهر جمع آوری شد\
  • ابوالحسن رنجبر در گفتگو با استناد نیوز؛

بهره مندی بیش از یکهزار و 400 خانوار قائمشهری از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد / 2 میلیارد تومان صدقه در قائمشهر جمع آوری شد

  • کد خبر: 2111100183
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1399 - 17:36

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمشهر ،گفت: یکهزار و 415 خانوار در این شهرستان که کسب و کارشان از کرونا آسیب دیده بود از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد بهره مند شده اند.

ابوالحسن رنجبر روز دوشنبه در گفت و گو با استنادنیوز با بیان اینکه این پرداخت کمک ها به افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است،افزود:در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به هر یک از این افراد مبلغی بالغ بر 300 تا 400 هزار تومان و در مجموع پنج میلیارد ریال کمک شده است.

وی در خصوص ارائه تسهیلات خود اشتغالی به مددجویانی که کسب و کارشان از کرونا آسیب دید هم ،گفت:به 100 خانوار مجری طرح که کسب و کارشان از ویروس کرونا آسیب دید به هر کدام مبلغ 400 هزار تومان و در مجموع 40 میلیون تومان تهسیلات بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه 125 نفر دیگر از مجریان طرح تحت پوشش کمیته امداد که کسب و کارشان از کرونا آسیب دید به اداره کل کمیته امداد برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی شده اند،افزود: به هر یک از این افراد مبلغی بین 5 تا 10 میلیون تومان وام کارگشائی تعلق می گیرد.

رنجبر با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا و با همکاری آل یاسین 2 هزار و 200 بسته پکیج بهداشتی بین مددجویان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع شده است،افزود:به منظور مقابله با ویروس کرونا یکهزار و 500 بسته سبد کالا در شب عید بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

وی از توزیع 9 هزار و 702 سبد کالا بین نیازمندان کمیته امداد و در سه مرحله با همکاری مراکز نیکوکاری و پایگاه مقاومت محلات خبر داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه طی سال گذشته 2 میلیارد تومان صدقه در این شهرستان جمع آوری شده است ،گفت : طی سال گذشته در شهرستان قائمشهر یک میلیارد و 300 میلیون تومان زکات و یک میلیون و 700 هزار تومان هم اکرام و محسنین اعم از نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

رنجبر در پایان از 363 شغل بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد و افزود:برای این میزان اشتغالزایی 10 میلیارد و 182 میلیون تومان پرداخت شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار