ماحصل سفر شهردار جویبار به اصفهان/ پیمان خواهر خواندگی مطرح شد\

ماحصل سفر شهردار جویبار به اصفهان/ پیمان خواهر خواندگی مطرح شد

  • کد خبر: 2111100194
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1399 - 11:19

شهردار جویبار گفت: به منظور دیدار و بازدید از طرح های شهرداری اصفهان به این شهر سفر کرده ام و در این سفر بر تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو شهرداری تاکید شده است.

 همت محمدنژاد شهردار پایتخت کشتی جهان در نشستی صمیمانه با دکتر قدرت اله نوروزی شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی این دو شهر تاریخی بر لزوم همکاری های فرهنگی و اقتصادی مشترک به تبادل نظر پرداختند.

شهردار جویبار با بیان اینکه در این نشست پیرامون سرمایه گذاری شهرداری اصفهان در پارک  توریستی تفریحی سراج کلا و مجموعه ۱۱ هکتاری ساحل چپکرود به گفتگو پرداختیم ،گفت: در ادامه نیز در خصوص چگونگی جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف و همکاری های مشترک بین این دو شهر به بحث و تبادل نظر پرداختیم .

شایان ذکر است پیمان خواهر خواندگی بین دو شهر جویبار و اصفهان مطرح شد و در آینده نزدیک شاهد توسعه مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، شهری و تبادل اطلاعات و تجارب بین این دوشهر تاریخی کشور خواهیم بود.

شهرداران جویبار و اصفهان در پایان ابراز امیدواری کردند که انعقاد این تفاهم نامه موجب فعالیت های مشترک فرهنگی ، گردشگری و اقتصادی بین دو شهر شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار