15 واحد صنفی آسیب دیده از کرونا در سوادکوه شمالی تسهیلات دریافت کردند/توزیع پنج هزار کمک مومنانه\
  • فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی؛

15 واحد صنفی آسیب دیده از کرونا در سوادکوه شمالی تسهیلات دریافت کردند/توزیع پنج هزار کمک مومنانه

  • کد خبر: 2111100204
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1399 - 17:52

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه 15 اصناف آسیب دیده از کرونا در این شهرستان تسهیلات دریافت کرده اند،گفت: به هر یک از این واحدها مبلغ پنج میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سید محمد انصار الحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا یک نهضت مقابله با این ویروس را راه اندازی کرده ایم، افزود: همراهی مردم و مسئولین در مقابله با کرونا قابل تقدیر بوده است. از شهروندان خواهشمندیم تا این ویروس را جدی گرفته و همچنان از ماسک بهداشتی استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه با همراهی سمن های دانش آموزی، فرهنگی ، سپاه ، بسیج ، شوراها و دهیاری ها و غیره موفق شده ایم تا یک شهرستان سالمی داشته باشیم،گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا ؛ طرح فاصله گذاری اجتماعی ، توزیع ماسک ، ضدعفونی معابر و کوچه های شهری و روستایی ، غربالگری ، تشکیل پدافند زیستی ، بازدید مستمر از صنوف ، پلمب واحدهای غیرضروری، ایستگاه کنترل سلامت در روستاها و غیره را در سطح این شهرستان داشته ایم .

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه 70 هزار ماسک بهداشتی در سطح این شهرستان توزیع شده است، افزود: در رزمایش کمک مومنانه بیش از پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی این شهرستان توزیع شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار