جویبار مستعد صنعت بازیافت / سرمایه گذاری خرد به ایجاد اشتغال کمک می کند + ویدیو\
  • کمال علیپور خنکداری؛

جویبار مستعد صنعت بازیافت / سرمایه گذاری خرد به ایجاد اشتغال کمک می کند + ویدیو

  • کد خبر: 2111100287
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1399 - 12:55

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه امروزه صنعت بازیافت تاثیر بسیاری در امر سرمایه گذاری دارد، گفت: صنعت بازیافت در دنیا سبب بازگشت سرمایه شده است، این صنعت در شهرستان جویبار به خوبی انجام می شود.

کمال علیپور روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت در گفتگو با استناد نیوز، افزود: شرکت آریا سلولز بازیافتی امروز با مشارکت بنیاد مستضعفان به مرحله اجرا رسید و تاکنون برنامه ریزی مناسبی برای استعدادها و توانمندی های کشور توسط بنیاد مستضعفان انجام شده است.

وی ادامه داد: جویبار یکی از شهرستان هایی است که در آن می توان سرمایه گذاری مختلفی اعم از بازیافت انجام داد و سال های سال به صورت نمادین مردم این شهرستان علاقمند به کارهای بازیافتی بودند.

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه امروزه صنعت بازیافت تاثیر بسیاری در امر سرمایه گذاری دارد، تصریح کرد: صنعت بازیافت در دنیا سبب بازگشت سرمایه شده است. این صنعت در شهرستان جویبار به خوبی انجام می شود.

علیپور با اشاره به اینکه بنیاد برکت نخستین استارت را زد، بیان کرد: از قبل با کمک فرمانداری جویبار اقداماتی انجام شد که سرمایه گذاری خرد شکل گیرد تا اشتغال ایجاد شود. در سال جهش تولید باید سرمایه گذاری به همین شکل انجام شود. بنیاد برکت در بخش سرمایه گذاری برنامه های مختلفی دارد که یکی از آنها کمک به اشتغال خرد است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه انتخابیه جویبار و قائمشهر در طرح سحاب نبودند، گفت: قاىمشهر یکی دو ماه است در طرح سحاب قرار گرفت. جویبار هم از امروز به این طرح پیوست. این شهرستان تولیدات مناسب در بخش کشاورزی دارد. حوزه انتخابی ما استعدادهای خوبی دارد که نیاز به وقت و تلاش است تا گام به گام مشکلات حل شود.

نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس یازدهم در پایان با اعلام اینکه ظرفیت ها و استعدادهای بسیاری در حوزه انتخابیه وجود دارد، افزود: تمام مسئولین و مدیران شهرستان باید تلاش کنند و پای کار باشند تا بتوان مشکلات پیش رو را حل کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار