220 هزار عدد مرغ میان نیازمندان توزیع می شود/ بنیاد مستضعفان اهداف انقلاب را زنده نگه داشت\
  • آیت الله لائینی؛

220 هزار عدد مرغ میان نیازمندان توزیع می شود/ بنیاد مستضعفان اهداف انقلاب را زنده نگه داشت

  • کد خبر: 2111100289
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1399 - 13:37

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه 220 هزار عدد مرغ میان نیازمندان توزیع می شود ،گفت : 220 هزار عدد قطعه مرغ برای جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته شد که این اقدام هم کمک به تولید کننده مرغ و آسیب دیدگان می شود.

به گزارش استناد نیوز ؛ آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز شنبه در مراسم افتتاح طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت که در شهرک صنعتی شهرستان جویبار برگزار شد با اشاره به اینکه از اقدامات بنیاد مستضعفان تشکر می کنیم، افزود: این بنیاد تاکنون به موقع خدمت رسانی کرد و هر زمان هم که اعلام شد به کمک آنها نیازی نیست بدون دردسر رفتند و دخالتی یا سنگ اندازی نکردند که این اقدامات بسیار ارزشمند است.

وی از ایجاد یکهزار فرصت شغلی به صورت روزانه تقدیر کرد و گفت: مازندران 12 هزار نیرو در حدود بیش از 30 هزار طرح  و اعتباری بالغ بر 400  میلیون تومان زمینه اشتغال فراهم شده است. روستای دیگری برای بازدید خواهیم رفت که در شرایط مناسبی به سر نمی برد و امیدواریم با همت بنیاد برکت به شرایط ایده آلی برسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در حوزه خدمات هم اقدامات موثر توسط  بنیاد مستضعفین انجام شده است،  افزود: بیش از 33 هزار سبد کالا بالغ بر بیش از 9 میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان مهیا شد و در زمان ویروس کرونا هم توسط 200 گروه جهادی سبدکالا برای افراد نیازمند تهیه و توزیع شد. 220 هزار عدد قطعه مرغ برای جامعه هدف در دستور کار قرار گرفته شد که این اقدام هم کمک به تولید کننده مرغ و آسیب دیدگان می شود.

لائینی در پایان با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان تاکنون به خوبی توانست وظایف و اهدافی که انقلاب اسلامی داشت را انجام دهد،  گفت: زباله بسیاری توسط کارخانه ها، بیمارستان ها و خانه ها تولید می شود.عده ای هستند که اشیا سرقتی با استفاده از مواد را توسط همین مراکز به پول تبدیل می کنند که امیدواریم این پول های حرام وارد چنین مراکزی نشود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار