توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه مازندران + ویدئو\
  • فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفتگو با استنادنیوز؛

توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه مازندران + ویدئو

  • کد خبر: 2111100311
  • چاپ
  • انتشار: 09 مرداد 1399 - 14:02

فرمانده سپاه کربلا مازندران در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان جویبار از توزیع ۹۴ هزار بسته معیشتی همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت در مرحله اول از این دوره از رزمایش کمک های مومنانه در مازندران خبر داد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی روز پنج شنبه در گفتگو با استناد نیوز، با اعلام اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تحت عنوان احسان و تعاون طی ۳ مرحله در دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر، کمک های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع خواهد شد، افزود: در آغاز این مرحله رزمایش ۹۴ هزار بسته حمایتی توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: امروز در شهرستان جویبار که به عنوان افتتاحیه این طرح در استان مازندران بحساب می آید، یکهزار و ۴۶۰ بسته معیشتی با محتوای عمدتا مواد پروتئینی به مناسبت عید سعید قربان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسلمی در پایان افزود: با توجه به بازگشایی مدارس در شهریور ماه امسال و آسیب دیدن کسب و کار درپی شیوع کرونا در مرحله بعدی توزیع بسته های معیشتی، لوازم و التحریر و کیف و کفش در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار