دعوت از سرمایه‌گذاران کشورهای غربی برای پارک جنگلی قائمشهر / رسانه ها می‌توانند عملکرد شهرداری‌ها را به خوبی منعکس کنند\

دعوت از سرمایه‌گذاران کشورهای غربی برای پارک جنگلی قائمشهر / رسانه ها می‌توانند عملکرد شهرداری‌ها را به خوبی منعکس کنند

  • کد خبر: 2111100334
  • چاپ
  • انتشار: 25 مرداد 1399 - 16:34

شهردار قائمشهر با بیان اینکه پروژه پارک جنگلی می‌ طلبد که یک سرمایه گذار بیاید تا اشتغال و درامد پایدار در شهر ایجاد کند، گفت: هم اکنون از کشورهای عربی درخواست داریم تا در بخش سرمایه گذاری پارک جنگلی مشارکت کنند.

عباس صالح زاده در بازدید از پروژه های شهرداری قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های اعم از بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود، زیر گذر تقاطع غیر همسطح مسجد رسول به کوچکسرا و پارک جنگلی تالار بازدید به عمل آمد، افزود:در پروژه بازگشایی کنار گذر رودخانه سیاه رود، دو ضلع این رودخانه اتفاق می افتاد. 15 هزار متر مربع از سطح حریم رودخانه سیاه رود بعد از سال‌ها ازاد شد و عملیات عمرانی، خاکبرداری، لایروبی داخلی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در آینده تصمیم داریم از محل اعتبارات کشوری برای ساماندهی رودخانه‌ها استفاده کنیم، گفت: در مدت یک ماه 15 هزار متر در یک فاز بازگشایی شد. این رودخانه برای عموم مردم و حفظ گردشگری است. شورای اسلامی برای اجرای این پروژه حمایت های بسیاری انجام داده است. بسیاری از ارگان های دولتی در کنار حریم رودخانه سیاه رود احداث می شود که بار ترافیکی را در سطح شهر کاهش می دهد.

شهردار قائمشهر با بیان اینکه این پروژه ارزش افزوده املاک و اقتصاد این منطقه را افزایش داده است،افزود: این منطقه با این پروژه به سمت توسعه گردشگری پیش خواهد رفت. اجرای  چنین پروژه های برای رودخانه های سیاه رود و تلار ضرورت دارد. برای رودخانه تلار هم اقدامات لازمی در دستور کار قرار گرفته است که در اینده خبر خوبی برای شهروندان خواهیم داشت.

صالح زاده با اعلام اینکه تعداد پروژه های در حال احداث بسیار است و مردم باید نسبت به آنها اطلاع داشته باشند، گفت: رسانه‌ها می تواند عملکرد شهرداری را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.

وی با بیان اینکه عملکردهایی که در بخش مدیریت شهری انجام می شود با حمایت و هدایت امام جمعه و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری است ، ادامه داد : همکاری و کمک فرماندار قائمشهر و شورای تامین شهرستان، دادستان،اطلاعات سپاه به مدیریت شهری کمک کردند تاعملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم.

شهردار قائمشهر

شهردار قائمشهر با اشاره به اینکه از ظرفیت استانی و شهرستانی هم در بخش مدیریت شهری استفاده کردیم، بیان کرد: نمایندگان مجلس هم با جدیت پیگیری میکنند تا بتوانیم بودجه مناسبی برای مردم شهرمان دریافت کنیم. سیاست شهرداری بر اساس اقدامات زیر بنایی و توسعه‌ی است. پروژه هایی که در نظر می گیریم باید به درد مردم بخورد. پروژه پارک جنگلی می‌ طلبد که یک سرمایه گذار بیاید تا اشتغال و درامد پایدار در شهر ایجاد کند.

صالح زاده گفت: تحریم های ظالمانه از بین می رود و با دیگر به روزهای خوبمان بخواهیم گشت. هم اکنون از کشورهای عربی درخواست داریم تا در بخش سرمایه گذاری پارک جنگلی مشارکت کنند.

شهردار قائمشهر با اشاره به اینکه اجرای پروژه های تقاطع های غیر همسطح در سطح شهرستان قائمشهر ضروری است، گفت: این پروژه ها سبب کاهش تصادفات و حفظ سلامت عابرین می شود. شورای اسلامی هم در این راستا حمایت کرد و با مجوز شورای ترافیک پروژه زیرگذر مسجد رسول به کوچکسرا عملیاتی شد.

صالح زاده با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ارکان های مربوطه شهرستان نهایت همکاری را داشتند، افزود: هفتم خردادماه کلنگ زنی این پروژه انجام شد. هزار و 200 متر انتقال اب انجام شد. زیرگذر هایی که در سطح قائمشهر دارد به دلیل بارندگی اب جمع می شود اما این زیرگذر به دلیل طول محور که 1 هزار و 100 متر را به مدت دو ماه انتقال اب انجام شد و به دلیل بارندگی ابی در ان جمع نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه به سه ماه نرسید که بیش از 65 درصد پروژه اجرایی شده است، بیان کرد: در این پروژه جا به جایی تاسیسات و تملک املاک بسیار مهم است که با همت پرسنل شهرداری و پیمانکار مناسب در مرحله عملیاتی است. 36 متر زیرگذر داریم که در فاز انتهایی این پروژه که 9 متر ان مانده است در مدت 10 روزآینده به پایان می رسانیم.

صالح زاده در پایان گفت: اجرای این پروژه کار بسیار بزرگی بود که اقدامات سخت اعم از جا به جایی تاسیسات و تملک املاک وغیره انجام شد. خیلی از کسبه و خانواده این منطقه در اجرای این پروژه زحمت بسیاری کشیدند و مشکل ترافیکی ان برطرف شود.

شهردار صالح زاده



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار