وضعیت کرونا عادی شود تالارها بازگشایی می شوند/مجموعه شهریار از پروژه‌های ضروری برای قائمشهر است\

وضعیت کرونا عادی شود تالارها بازگشایی می شوند/مجموعه شهریار از پروژه‌های ضروری برای قائمشهر است

  • کد خبر: 2111100359
  • چاپ
  • انتشار: 04 شهریور 1399 - 13:38

استاندار مازندران مجموعه ایی همانند رستوران و تالار پذیرایی شهریار درشهرستان قائمشهر را جزء پروژه  های مهم و ضروری استان اعلام کرد.

به گزارش استناد نیوز ؛احمد حسین زادگان همزمان با سومین روز از هفته دولت و در روز سه شنبه در  گفت و گو با خبرنگاران ،افزود: رستوران و تالار پذیرایی شهریار از طراحی،مساحت و معماری فاخری خوبی برخوردار است. سرمایه گذار در یک بازده زمانی محدود به مدت یک سال توانست پروژه را به اتمام برساند. همه باید کمک کنیم تا طرح توسعه برای این مجموعه انجام شود و اگر مشکلات یا موانعی بر سر راه است برطرف شود.

وی با اعلام اینکه پروژه هایی که با سرعت به پایان می رسند امکان دارد در تامین نقدینگی یا سرمایه در گردش نیاز به حمایت بانک ها داشته باشند که امیدواریم این موانع هم برطرف شود،گفت: این مجموعه یک مجموعه پذیرایی است و معتقدم بسیاری از برنامه ها و مجالسی که در شهرستان رخ میداد نمی توانست این حجم از جمعیت را در خود جای دهد و مردم به اجبار به شهرستان های مجاور می‌رفتند که این اتفاق خوبی برای قائمشهر است.

استاندار مازندران با بیان اینکه موقعیت مکانی این مجموعه به گونه ای است که ترافیک ایجاد نمی کند و پارکینگ هم برای این مجموعه پیش بینی شده است ،افزود: تصور میکنم که رستوران شهریار یکی از مجموعه های تقریبا کامل استان می شود.

حسین زادگان در پایان در خصوص حمایت از صاحبان رستوران با شیوع ویروس کرونا، گفت: دائما به مردم هشدار داده می شود که از پروتکل های بهداشتی استفاده کنند. آنهایی که معتقدند باید واحدهای مختلف قرنطینه شوند باید به فکر چنین مجموعه های همانند شهریار باشند. تعدادی مشاغل خرد در غرب استان داریم که زندگی آنها با حضور گردشگران سپری می شود. انشالله زمان عادی شود تالارها هم باز می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار