سیمرغ از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارد/ انجام بازرسی محسوس و نامحسوس\

سیمرغ از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارد/ انجام بازرسی محسوس و نامحسوس

  • کد خبر: 2111100392
  • چاپ
  • انتشار: 18 شهریور 1399 - 17:04

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان در حالت زرد قرار گرفته است ،گفت: هر روزه بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس در سطح این شهرستان در حال انجام شدن است.

مجتبی حبیب نژاد روشن با بیان اینکه شهرستان سیمرغ در وضعیت زرد قرارگرفته است،افزود: هم اکنون 2 بیمار کرونایی در این شهرستان بستری هستند.

وی با اعلام اینکه بیمارمشکوک به کرونا و فوتی در این شهرستان نداشته ایم، گفت: خوشبختانه نظارت های مستمر بر بازار و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به کاهش این بیماری در سطح این شهرستان کمک کرده است.

از آغاز مرحله دوم افزایشی شدن شیوع ویروس کرونا 71 نفر از شهروندان سیمرغی به بیماری کووید - ۱۹ مبتلا شده بودند که هم اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت های مستمر بر بازار تعداد بیماران در این شهرستان به 2 نفر رسیده است.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه بازار روز این شهرستان که هر هفته یکشنبه در محیطی باز برگزار می شد با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی باز شده است، افزود: هم اکنون بازگشائی سالن های پذیرایی ، استخر و باشگاه ها با یکسری محدودیت ها در حال انجام شدن است.

حبیب نژاد با اشاره به اینکه هر روزه بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس در سطح این شهرستان در حال انجام شدن است، افزود: خوشبختانه دستگاه های خدمات رسان ، بازاری ها و وسایل نقلیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی از بازگشائی مدارس در این شهرستان خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و مبتلا شدن دانش آموزان به این ویروس طرح کنترل ورود دانش آموزان از مبداء به مقصد و همچنین بالعکس در حال انجام شدن است.

فرماندار سیمرغ بیان کرد: مدارس های این شهرستان با کمبود ماسک و مایع های ضدعفونی مواجه نیستند.

حبیب نژاد در پایان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام جشنوراه ها ، سیمینارها و همایش های این شهرستان را تعطیل کرده ایم،گفت : جشنوراه عناب که هر ساله شهریورماه در روستای پایین دسته این شهرستان برپا می شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه هم تعطیل شده است.

از سال 96 اولین جشنواره عناب در سیمرغ برپا شده بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار