پیش بینی زمان بهره برداری پل سیکاپل اعلام شود/ بیش از 4 میلیارد تومان از محل حوادث به جویبار اختصاص یافت\

پیش بینی زمان بهره برداری پل سیکاپل اعلام شود/ بیش از 4 میلیارد تومان از محل حوادث به جویبار اختصاص یافت

  • کد خبر: 2111100410
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1399 - 20:01

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اعلام اینکه در سال گذشته از محل حوادث مدریت بحران استانداری مبلغ چهار میلیارد و 200 میلیون تومان برای 17 پروژه شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: این میزان مبلغ به هفت دستگاه اجرایی در سطح شهرستان جویبار پرداخت شده است.

به گزارش استناد نیوز، علی اصغر احمدی در بازدید از مشکلات شهرستان جویباربا بیان اینکه از محل حوادث مدیریت بحران استانداری مبلغ 300 میلیون تومان برای پل سیکاپل جویبار پیش بینی شده است، افزود: این مبلغ برای رمپ ورودی و خروجی پل سیکاپل جویبار در نظر گرفته شده است که با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی کار مجددا آغاز خواهد شد.

وی گفت: در سال گذشته از محل حوادث مدیریت بحران استانداری مبلغ 500 میلیون تومان برای پل سیکاپل در نظر گرفته شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران بیان کرد: برای تکمیل پل لاریم جویبار هم مبلغ 500 میلیون تومان پیشنهاد شد که منتظر تخصیص اعتبار برای انجام کارهستیم.

احمدی در پایان با اشاره به اینکه اعتبار امسال هنوز ابلاغ نشده است، گفت: اعتبارات مدیریت بحران از نیمه دوم سال ابلاغ می شود که به محض ابلاغ ما آن را به اطلاع فرمانداران خواهیم رساند.

فرماندار شهرستان جویبار با اعلام اینکه عملیات اجرایی پل جدید سیکاپل از سال 91 آغاز شده است و هم اکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت:هم اکنون زیرسازی و ایمن سازی پل باقی مانده تا این طرح به بهره بردرای برسد.

سید علی اسد با بیان اینکه از دستگاه اجرایی می خواهیم تا زمان بهره برداری از پل سیکاپل را به ما اعلام کنند، افزود: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان و بارندگی های پیش رو بهتر است تا این پل هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار