50 گوشی تبلت بین داشن آموزان بی بضاعت قائمشهری توزیع شد\

50 گوشی تبلت بین داشن آموزان بی بضاعت قائمشهری توزیع شد

  • کد خبر: 2111100416
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1399 - 16:38

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با بیان اینکه حدود یکهزار و 200 دانش آموز قدرت خرید گوشی هوشمند را ندارند، گفت: تاکنون 50 گوشی تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفته است.

هوشنگ اصغریان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان قائمشهری از شبکه شاد استفاده می کنند، افزود: تنها حدود یکهزار و 200 دانش آموز توان خرید گوشی هوشنمد را ندارند که برای حل این مساله جلساتی با حضور مدیران و فرماندار قائمشهر برگزار شد تا بتوانیم از توان و پتانسیل مدیران شهری برای رفع این مشکل استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه خیرین برای تهیه گوشی هوشمند دانش آموزان بی بضاعت پای کار آمده اند، گفت: طبق آمار به دست آمده، خیرین تاکنون 30 دستگاه تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت منطقه کوهساران این شهرستان قرار داده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تاکنون 50 گوشی تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفته است، افزود: بنا است تا برای تهیه گوشی هوشمند و تبلت اداره اوقاف مبلغ 200 میلیون تومان، کمیته امداد مبلغ 50 میلیون تومان و شهرداری قائمشهر هم مبلغی را تهیه در در اختیار ما قرار دهند تا آموزش و پرورش هم نسبت به خرید و توزیع آن در بین دانش آموزان بی بضاعت اقدام نماید.

اصغریان در خصوص گله مندی برخی از معلمان و اولیاء دانش آموزان درباره هزینه بالا استفاده  اینترنت از شبکه شاد، گفت: استففاده از اینترنت برای دانش آموزان و معلمان مدارس دولتی کاملا رایگان بوده است.

وی در پایان از پوشش صد در صدی آموزش در بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت که در روستاهای دورافتاده مناطق محروم قائمشهر که تعداد دانش آموزان بسیار پایین و امکان حضور آنان با رعایت پورتکل های بهداشتی وجود دارد کلاس ها به صورت حضوری و با موافقت شورای مدرسه برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار