چراغ خاموش شهردار کوهیخیل در مسیر آبادانی\

چراغ خاموش شهردار کوهیخیل در مسیر آبادانی

  • کد خبر: 2111100431
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1399 - 16:11

شهرکوهیخیل جویبار مرکز بخش گیلخوران با حدود 2 هزار و 500 نفر جمعیت ثابت می باشد که با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه، با احتساب جمعیت شناور، جمعیت این شهر به حدود 25 هزار نفر می رسد.

به گزارش استناد نیوز؛ از سال 83 کوهیخیل به شهر تبدیل شده و تاکنون چهار شهردار سکان دار این شهر بوده اند. در دوره پنجم شورای شهر کوهیخیل مسئولیت شهرداری به علی اصغر قاسمی سپرده شد و این شهردار جوان با همراهی اعضای شورای شهر توانسته اند در این دوره خدمات شایسته ایی به شهروندان کوهیخیل ارائه دهند.

علارغم اینکه در دوره های قبل از شورای شهر پنجم نیز اقداماتی در شهر کوهیخیل به انجام رسید اما آنچه که حائز اهمیت است در این دوره اقدامات خاصی در جهت افزایش رفاه عمومی مردم و توسعه شهر صورت گرفته است.

شهردار کوهیخیل بدور از بوق و کرنا کردن فعالیت های عمرانی فقط در پی خدمات دهی مناسب به شهروندان این شهرمی باشد.

 آسفالت کلیه کوچه های دارای سکونت، ساماندهی سیستم جمع آوری و مکانیزه کردن سطل های زباله و نصب دوربین های پایش شهری در سطح شهر از جمله خدمات ممتازی بوده که در این دوره از فعالیت شهردار و اعضای شورا در شهر کوهیخیل صورت گرفته است.

شهردار جوان کوهیخیل که فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرده و توانسته با ایجاد تعامل بین نیروهای شهرداری و اعضای شورای شهرخدمات در خور شایسته ایی به مردم ارائه دهد. آسفالت معابر دارای سکونت یکی از موفقیت های مهم شهرداری کوهیخیل بوده و تاکنون توانسته با این شرایط اقتصادی و کمبود اعتبار، حدود 20 هزار متر مربع از معابر شهری را آسفالت کند که دیگر هیچ خیابان دارای سکنه در کوهیخیل خاکی نیست و نهضت آسفالت در این شهر به اتمام رسیده است.

یکی دیگر از نکته های بارز در شهر کوهیخیل نبود زباله در سطح شهر و کوچه ها بوده و شهرداری توانسته با یک تصمیم درست و جمع آوری زباله ها مشکل پسماند را در این شهر را رفع نماید.

برای جمع آوری این زباله ها با همکاری شهروندان و شهرداری اطلاع رسانی های لازم در فضای مجازی و با نصب بروشورهایی در سطح شهر انجام شد و شهرداری با این اقدام شاید به ظاهر ساده توانسته در بحث افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به موضوع مهم تفکیک زباله از مبداء و جمع آوری زباله قدم های خوبی را بردارد.

در بحث ارتقاء امنیت اجتماعی نیز شهردرای کوهیخیل با نصب دوربین های پایش تصویری وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است. در حال حاضر 15 دوربین پایش تصویری در شهر کوهیخیل نصب که دو دوربین با اعتبار دولتی و مابقی آن از منابع شهرداری فراهم شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار