حمایت همه جانبه فراکسیون کارگری مجلس از بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی\
  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس تاکید کرد؛

حمایت همه جانبه فراکسیون کارگری مجلس از بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر: 2111100467
  • چاپ
  • انتشار: 04 آبان 1399 - 14:56

جلسه ماهیانه مسئولین شعب خانه های کارگر مازندران با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و در این جلسه به حمایت از جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی تاکید شد.

استناد نیوز / در این جلسه ابتدا دریابیگی دبیر اجرائی خانه کارگر به اهمیت خدمات دهی به جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: از اول مرداد سال ٩٩ یکی از خواسته های بحق جامعه بازنشستگی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط سازمان تأمین اجتماعی با دارا بودن نقاط ضعف وقدرت اجرا گردید.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی بوده و هر گونه تصمیمی در خصوص ساختار اداری و مالی سازمان باید نظرات دلسوزان واقعی جامعه کارگری و بازنشستگی و تحقق سه جانبه گرائی کامل، اجرا گردد.

در ادامه علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: سازمان تأمین اجتماعی متعلق به ٤٥ میلیون بیمه شده تأمین اجتماعی بوده، هدایت و حمایت و تنظیم قوانین برای این سازمان ،می بایستی با هماهنگی دلسوزان و صاحبان اصلی سازمان اتخاذ و اجرائی گردد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی که برای کمک به فقرا در مجلس در حال تدوین و تصویب است، می بایستی منتج به تقویت تأمین اجتماعی، رفع مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان، اجرا و عدالت اجتماعی در چارچوب قوانین و برنامه های بالا دستی یعنی قانون اساسی و برنامه ششم توسعه باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: حمایت همه جانبه کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی که از بیمه شدگان، بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی جهت تحقق عدالت اجتماعی را اعلام و گفت: دولت از سال ١٣٥٤ تا به امروز با تصویب قوانین مختلف که همه آنان دلسوزانه بوده، به سازمان تأمین اجتماعی بیش از ٣٠٠ هزار میلیارد تومان بدهکار است و باید تلاش شود تا از تضعیف حقوق سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان جلوگیری گردد و خاطر نشان ساخت ضمن قدردانی از زحمات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان نسبت به اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان، خواهان رفع مشکلات این قانون و رضایتمندی بهتر و بیشتر بازنشستگان عزیز سازمان تأمین اجتماعی باشيم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار