تعاونی های مصرف کارگری باید تقویت شوند / ضرورت توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب و تعاونی\
  • در گردهمائی مدیران شرکتهای تعاونی مصرف کارگری مطرح شد؛

تعاونی های مصرف کارگری باید تقویت شوند / ضرورت توزیع کالاهای اساسی با قیمت مصوب و تعاونی

  • کد خبر: 2111100478
  • چاپ
  • انتشار: 07 آبان 1399 - 21:26

نشست مدیران تعاونی های مصرف کارگری کارخانجات با حضور قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در محل اتحادیه امکان در شهر قائم شهر برگزار گردید.

به گزارش استناد نیوز، دریابیگی نماینده تعاونی های مصرف کارگری استان در مجمع عالی اتحادیه امکان کشور و دبیر اجرایی خانه مازندران گفت: در شرایط تورم و رکود اقتصادی، با توجه به اینکه حقوق کارگران و بازنشستگان کفاف هزینه های پانزده روز آنان را تأمین نمی کند، توزیع کالای اساسی از قبیل برنج، روغن، مرغ، گوشت، شکر، کره و دیگر مایحتاج زندگی با قیمت مصوب و تعاونی از ضروریات توجه به معیشت این قشر شریف و عزیز می باشد.

همچنین در ادامه این نشست قوانلو رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران گفت: ایثار و فداكارى و نقش کارگران ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است.

وی افزود: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به اهمیت اتحاد و انسجام و وحدت همه نیروها، خصوصا کارگران و کارآفرینان اشاره کرد و گفت: با اتکاء به نیروها و امکانات داخلی و تولید ملی بدون اقتصاد نفتی بسیاری از مشکلات کشور بویژه معضلات قشر شریف و عزیز کارگر حل و فصل خواهد شد.

قوانلو در پایان ضمن قدردانی از تلاش تعاونی های مصرف کارگری و اتحادیه امکان، آمادگی کامل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران را به تقویت تعاونی های مصرف کارگری و اختصاص کالاهای سهمیه ای به کارگران و بازنشستگان از طریق اتحادیه امکان تاکید نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار