روغن سرخ کردنی در فروشگاه های بزرگ قائمشهر توزیع شد / مشکلی در تامین روغن وجود ندارد\
  • رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر؛

روغن سرخ کردنی در فروشگاه های بزرگ قائمشهر توزیع شد / مشکلی در تامین روغن وجود ندارد

  • کد خبر: 2111100486
  • چاپ
  • انتشار: 11 آبان 1399 - 19:31

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه با کمبود روغن مواجه نیستیم، گفت: در فروشگاههای بزرگ این شهرستان روغن موجود است، بنابراین مردم عزیز نگران کمبود روغن خوراکی نباشند.

مزدک قبادی در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران بخشی از روغن خوراکی مورد نیاز استان تزریق و بین شهرستان های این استان توزیع شده است، افزود: با هماهنگی و نظارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف روغن خوراکی در برخی از فروشگاههای بزرگ این شهرستان توزیع شد. با تمهیداتی که از سوی سازمان صمت استان صورت پذیرفت طی روزهای آینده روغن خوراکی در سطح واحدهای صنفی خرد شهرستان نیز توزیع خواهد گردید.

وی با اعلام اینکه توزیع روغن به صورت کنترل شده در بین مردم انجام می شود و نگران کمبود این نوع کالا نباشند، گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم تا صبوری کنند چرا که با کمبود روغن مواجه نیستیم و از آنان تقاضا داریم تا به اندازه نیاز مصرف خود، نسبت به خرید روغن اقدام کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان قائمشهر از ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و همچنین فرماندار شهرستان قائمشهر که در جذب و توزیع کالای تنظیم بازار حمایت و همکاری لازم را برای شهرستان داشته اند، تشکر کرد.

قبادی در پایان از کلیه واحدهای صنفی درخواست کرد تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: از شهروندان محترم هم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، احتکار ، عدم درج قیمت و ... با شماره های 124 و 42205374 تماس حاصل نموده و موارد را گزارش دهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهر نیز در گفت و گو با استناد نیوز با اعلام اینکه در روزهای گذشته و در تنظیم بازار مسئله کمبود روغن را عنوان کرده ایم، افزود: هر میزان روغن به ما ارسال شود ما هم نسبت به توزیع آن اقدام خواهیم کرد.

نادر پیشگر با اشاره به موجود بودن سایر روغن ها در فروشگاه های مواد غذایی، گفت: به جدیت پیگیر موضوع توزیع روغن سرخ کردنی در همه واحدهای خرد مواد غذایی هستیم تا نگرانی بابت کمبود این محصول نیز بطور کامل مرتفع گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار