طراحان هنرجو و حرفه ای سراسر استان در هفته مازندران قلم زدند\

طراحان هنرجو و حرفه ای سراسر استان در هفته مازندران قلم زدند

  • کد خبر: 2111100501
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1399 - 10:42

اولین جشنواره استانی جایزه طراحی با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسن پور دبیر ستاد هفته بزرگداشت مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قائمشهر و هنرمندان در قائمشهر برگزار شد.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر در این مراسم اولین جشنواره طراحی مازندران در پاییز 99 را یکی از آغازین حرکت های هنری در هنرهای تجسمی هنرمندان شهرستان برشمرد و افزود: این مراسم در دو مرحله هنرجویی و حرفه ای و در دو رشته طبیعت بی جان و فیگور، در فضای باز آموزشگاه نشانه در شهرک نساجی قائم شهر برگزار شد.

عیسی مدانلو ضمن قدردانی ازآقای آرمان فتحی مدیراجرایی این جشنواره ، گفت: مرحله اول هنرجویی طراحی استانی، با موضوع طبیعت بی جان و حضور 33 شرکت کننده و مرحله دوم آن حضور40 هنرمند حرفه ای طراحی فیگور در این دو مرحله قلم زدند.

وی در ادامه روند این جشنواره گفت: تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی حضور در جشنواره را دریافت و آثار پس از داوری و انتخاب آثار برتر، در روز جمعه 16 آبان ماه در آموزشگاه نشانه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و به نفرات برتر این جشنواره جوایزی اهدا می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد قائمشهر در پایان در خصوص بخش دوم این جشنواره که با محوریت مازندران و محیط زیست می باشد گفت: در این قسمت 53 هنرمند از سراسر استان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند که این آثار در روز جمعه 16 آبان در آموزشگاه پاییز از ساعت 16 عصر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، رونمایی و نفرات برترجوایزی به آنها اهدا می گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار