فعالیت واحدهای صنفی تا ساعت 6 عصر مجاز می باشد / پلمب 3 هزار و 709 واحد صنفی\

فعالیت واحدهای صنفی تا ساعت 6 عصر مجاز می باشد / پلمب 3 هزار و 709 واحد صنفی

  • کد خبر: 2111100515
  • چاپ
  • انتشار: 19 آبان 1399 - 12:24

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: کلیه واحدهای صنفی سراسر استان مازندران از تاریخ 20 آبان ماه به مدت یکماه فقط تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت بوده و بعد از این ساعت باید تعطیل نمایند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان مازندران مقرر گردید کلیه واحدهای صنفی به جز واحدهای صنفی تامین کننده نیازهای اولیه خانوارها همانند قصابی ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها و مرغ فروشی ها و فروشگاه های بزرگ تامین کننده کالای اساسی و داروخانه ها از روز 20 آبان فقط تا ساعت 6 عصر فعالیت داشته و بعد از این ساعت اجازه فعالیت ندارند.
او با اشاره به مصوبه ستاد مرکزی کرونا کشور افزود: این طرح از 20 آبان لغایت 20 آذر ماه و به مدت یک ماه و با تایید ستاد مقابله با ویروس کرونا مازندران،در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.
قوانلو در ادامه ضمن تشکر از بازار و اصناف مازندران به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد: به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا و لزوم حفظ جان هموطنان مقرر گردید که ساعات کاری اصناف محدودتر شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد 3079 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند، از کلیه شهروندان مازندرانی تقاضا کرد هر گونه عدم رعایت مسائل بهداشتی و تخلف اقتصادی را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار