آمادگی شهرداری قائمشهر برای پرداخت تسهیلات به مالکین و شهروندان جهت حل معضل ترافیکی شهر\
  • عباس صالح زاده مطرح کرد؛

آمادگی شهرداری قائمشهر برای پرداخت تسهیلات به مالکین و شهروندان جهت حل معضل ترافیکی شهر

  • کد خبر: 2111100531
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1399 - 16:51

عباس صالح زاده با بیان اینکه معضل ترافیک با همیاری شهروندان حل می شود، گفت: شهروندان قانمشهری که بتوانند به گره ترافیکی کمک کنند، به آنان تسهیلات تعلق می گیرد.

به گزارش استناد نیوز، یکی از معضلات اصلی شهر قائمشهر گره ترافیکی آن است که برای حل این مشکل، شهردار این شهر طرح های جامعی را در این راستا به مرحله اجرا گذاشته که برای نهایی شدن آن نیاز مبرمی به همکاری شهروندان دارد.
برای حل معضل ترافیک، شهرداری قائمشهر به تنهایی نمی تواند شرایط موجود را هموار کند و این مهم با همکاری دستگاه های اجرایی و شهروندان میسر خواهد شد؛ وراث محمد صادق خدادادی و آقای خداداد خدادادی از شهروندانی بودند که در تعریض خیابان منتهی به زیرگذر کوچکسرا و رفع گره ترافیکی منطقه با همکاری شهرداری نقش مهمی ایفا کردند.
شهردار قائمشهر در حاشیه عملیات اجرایی تعریض این خیابان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تشکر از خانواده خدادادی، گفت: از سال‌های دور تاکنون حد فاصل خیابان چمران به خیابان کوچکسرا شهروندان با معضل ترافیک دست و پنجه نرم می کردند اما با همکاری خانواده خدادادی این ملک تخریب شد تا در جهت توسعه و رفع گره های ترافیکی شهر گام موثری برداشته شود.
عباس صالح زاده با بیان اینکه عقب نشینی این طرح به طول تقریبی ۱۰۰ متر و عرض حدود ۶ متر بوده، افزود: شهرداری آمادگی دارد به مالکین محترم و  شهروندان قائمشهری که بتوانند به رفع گره های ترافیکی شهر کمک کنند، تسهیلات اعطا نماید.

شهروندان به عنوان بازوان قوی شهرداری می توانند برای حل معضل ترافیکی گام های موثری بردارند و شهرداری به تمام تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.
ملک خدادادی به مساحت تقریبی ۵۰۰ متر مربع مورد تعریض قرارگرفت و غرامت ناشی از تعریض با سرانه ناشی از تفکیک و عوارض صدور پروانه و مجوز تغییر کاربری تهاتر گردید.

خانواده خدادادی نیز در حاشیه این مراسم از تلاش های شهرداری قائمشهر برای توسعه شهر و تعامل صورت گرفته برای تعریض مسیر، با ابراز رضایت تشکر نمودند.
عملیات تخریب ملک وراث محمد صادق خدادادی و خداداد خدادادی و تعریض خیابان منتهی به زیرگذر کوچکسرا و رفع گره ترافیکی مسیر با حضور عباس صالح زاده شهردار، سیدهادی فضلی رئیس، مجید عباسی نائب رئیس، ایمان پویامهر و متانی اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

تعریض و بازگشایی مسیر زیرگذر کوچکسرا قائمشهرتعریض و رفع ترافیک قائمشهرتعریض مسیرتعریض مسیر زیرگذر کوچکسرا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار