آغاز عملیات اجرایی لوله گذاری بخش آب منطقه گیلخواران/ کمبود آب بخش گیلخواران برطرف می شود\

آغاز عملیات اجرایی لوله گذاری بخش آب منطقه گیلخواران/ کمبود آب بخش گیلخواران برطرف می شود

  • کد خبر: 2111100534
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1399 - 14:53

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار با بیان اینکه کمبود آب شرب ، مشکل چند ساله شهرستان و بخصوص بخش گیلخواران است، گفت: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض خط انتقال و افزایش ورودی آب از بهنمیر به جویبار تخصیص یافته است که با اجرای این طرح مشکل کمبود آب بخش گیلخواران تا حدود زیادی بهبود خواهد یافت.


به گزارش استناد نیوز، شهرستان جویبار چند سالی است که با کمبود جدی آب روبه رواست و این کمبود آب در روستاهای آن بخصوص روستاهای بخش گیلخواران شهرستان بسیار مشهود است .
اما خوشبختانه از سال گذشته اقدامات خوبی از سوی آب و فاضلاب شهرستان برای رفع این مشکل صورت گرفته است و آخرین خبر خوش برای اهالی منطقه گیلخواران تزریق ۶ میلیارد تومان برای اجرای عملیات لوله گذاری آب است .
پیمان ابراهیمی با اشاره به اینکه این اعتبار به طور کامل به شهرستان جویبار اختصاص یافته است ، افزود: پیمانکار طرح انتخاب و حداقل تا ۶ ماه آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه وضعیت آب شرب گیلخواران بهبود پیدا می کند.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات شهر جویبارگرفتگی لوله های آب در خیابان امام بوده است، اظهار کرد: این گرفتگی لوله مشکل ۵ ساله این خیابان بوده است که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن مشکل ۲ هزار مشترک و با تخصیص ۴۵۰ میلیون اعتبار برطرف شد.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار بیان کرد: تعویض خط لوله روستای شورکا و بخشی از روستای مشک آبادبه طول حدود ۳ کیلومتر در حال اتمام است و در چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: ۵۰۰ متر تعویض لوله روستای ذغال منزل انجام شده است و همین مقدار لوله آب به دهیاری روستای میستان داده شده و تعویض لوله های آب این روستا نیزباید انجام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار