تعطیلی ۷۰۰ واحد صنفی متخلف در مازندران / 85 درصد آموزش در مدارس به صورت غیرحضوری\

تعطیلی ۷۰۰ واحد صنفی متخلف در مازندران / 85 درصد آموزش در مدارس به صورت غیرحضوری

  • کد خبر: 2111100535
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1399 - 15:39

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: تاکنون ۷۰۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی در مازندران تعطیل شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران؛ حسن نژاد در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا، با اشاره به لزوم توجه به دستورالعمل‌های اجتماعی و تداوم محدودیت‌های کرونایی گفت: هشدار‌ها همچنان پرهیز از هرگونه دورهمی‌های خانوادگی است.
او افزود: تاکنون ۷۰۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن محدودیت‌ها تعطیل شد و ۸۵ درصد آموزش مدارس نیز از حضوری به غیرحضوری تغییر یافت.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تعطیلی اصناف در مشاغل درجه ۲، ۳ و ۴ تا ساعت ۱۸ عصر همچنان ادامه دارد، گفت: با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

حسن نژاد در خصوص هر گونه تجمعات غیرضروری اجتماعی هشدار داد و افزود: طرح محدودیت در صورت رعایت نشدن فاصله‌های اجتماعی با تعطیلی همراه خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی مازندران همچنین تصریح کرد: در مازندران پروتکل‌های بهداشتی بین مردم و اصناف ارتقا یافته است و در صدد ارتقا وضعیت تعطیلی‌ها تا ۹۰ درصد هستیم.

استفاده ۸۰ درصدی مردم مازندران از ماسک
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این نشست گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد مردم مازندران از ماسک استفاده می‌کنند.
دکتر موسوی با اشاره به لزوم رعایت پیوسته دستورالعمل‌های بهداشتی در منازل، ادارات و سازمان‌ها افزود: شیب سرایت کووید ۱۹ در مازندران بصورت کنترل شده، ملایم بوده که این روند نشانه رفع کرونا نیست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار