ترمیم چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر به اتمام رسید / ورزشگاه آماده برای رقابتهای نیم فصل دوم\

ترمیم چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر به اتمام رسید / ورزشگاه آماده برای رقابتهای نیم فصل دوم

  • کد خبر: 2111100539
  • چاپ
  • انتشار: 25 آبان 1399 - 16:02

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت که چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی ترمیم و برای دیدار نساجی با تراکتورسازی در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر آماده شده است .

به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری ایرنا، فرشید قدیمی، افزود : در حال حاضر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که محل دیدارهای خانگی نساجی در رقابت های لیگ برتر است ، مشکلی برای این بازی ها ندارد و مورد تایید باشگاه نیز قرار گرفته است.
وی گفت که با هماهنگی باشگاه نساجی برای آماده سازی چمن مصنوعی از لحاظ استحکام بیشتر، نرمی و بازگشت حالت ارتجاعی ، ماده گرانول به چمن تزریق شد که در جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد.

گرانول لاستیکی یا خرده لاستیک یکی از موادی است که فقط در چمن مصنوعی ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این خرده لاستیک ها یا همان دانه های سیاه رنگی که هنگام فوتبال در چمن مصنوعی مشاهده می شود برای استحکام بیشتر الیاف و ایجاد حالت نرمی و ارتجاعی در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر اظهار داشت : به نظر می رسد تیم نساجی برای آمادگی بیشتر زمین برای دیدار با تراکتور سازی و هماهنگی بازیکنان با چمن زمین ، دو تمرین پیش از بازی هفته دوم را در این زمین انجام خواهد داد.

قدیمی در مورد تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی با چمن طبیعی هم توضیح داد : تعویض چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی نیاز به پروسه زمانی بلند مدت دارد و قطعا این تصمیم نیز به مرحله اجرا می رسد، ولی نیاز به بحث کارشناسی فنی بیشتری دارد.
وی گفت که برنامه ریزی برای تعویض چمن مصنوعی با پایان یافتن طرح های مطالعاتی و کارشناسی فنی ، در فرصت زمانی پس از بازی های لیگ برتر با هماهنگی باشگاه انجام خواهد شد ، ولی در حال حاضر برنامه ما آماده سازی چمن فعلی برای بازی خانگی است.
این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر ۲۹ آبان ماه جاری در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم تراکتور سازی تبریز قهرمان جام حذفی باشگاه های ایران است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار