سالن آمفی تئاتر کتابخانه قائمشهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد / 2 هزار جلد کتاب به نهاد کتابخانه اهداء شد\

سالن آمفی تئاتر کتابخانه قائمشهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد / 2 هزار جلد کتاب به نهاد کتابخانه اهداء شد

  • کد خبر: 2111100543
  • چاپ
  • انتشار: 26 آبان 1399 - 10:01

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر از پیشرفت 90 درصدی این سالن در این شهرستان خبر داد.


مونیکا زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: سالن آمفی تئاتر کتابخانه جهت تکمیل به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
وی با اعلام اینکه تنها پرده نمایش، اتاق گریم، سیستم صوتی باقی مانده است، گفت: این مجموعه در صورت تکمیل به عنوان یکی از مجموعه های فرهنگی میزبان برنامه های فرهنگی، هنری سطح این شهرستان خواهد بود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر میزان اعتبار صرف شده تاکنون برای ساخت این کتابخانه را حدود 2 میلیارد تومان اعلام کرد.
كتابخانه عمومي قائمشهر در سال 72 تاسيس شد و سالن آمفي تئاتر آن تا سال 90 براي انجام كارهاي فرهنگي و هنري مورد استفاده بود ولي با ظهور سالن هاي جديد با تجهيزات روزآمد ، اين سالن از چند سال پيش بلااستفاده ماند و در حال تبديل شدن به يك مكان متروكه بود.
اين سالن با گنجايش 200 نفر و مساحت 400 متر مربع تا قبل از آنكه به مكان متروكه و غيرقابل استفاده اي تبديل شود در اكثر اوقات شاهد برگزاري نمايش ، علي الخصوص نمايش هاي كودك و نوجوان بود.
اهداء بیش از 2 هزار جلد کتاب
رئیس اداره کتابخانه قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار جلد کتاب به کتابخانه عمومی این شهرستان اهداء شد، افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه اهداء کتاب اهداء دانایی در روز چهارشنبه در این شهرستان برگزار می شود بنابراین مردم می توانند کتابهای اهدایی خود را به کتابخانه اهداء کنند.
زارعی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد مسابقه نقاشی و تصویر سازی ویژه کودکان در این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: تاکنون بیش از 20 اثر ارسال شده است.
وی در پایان برنامه هایی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح این شهرستان برگزار شد را عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه قائمشهر، نشست کتابخوان آنلاین، بازدید از کتابخانه های سطح شهر ، معرفی کتاب و غیره اعلام کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار