مازندران 90 پروژه ورزشی نمیه تمام دارد\

مازندران 90 پروژه ورزشی نمیه تمام دارد

  • کد خبر: 2111100568
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1399 - 18:16

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه این استان 90 پروژه ورزشی نیمه تمام دارد، گفت: در صورت تخصیص اعتبار، تا پایان امسال 10 طرح به بهره برداری می رسد.


حسن رنگرز در آئین افتتاحیه سالن ورزشی چندمنظوره روستای اتو در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه اراده دولت توسعه ورزش در روستاها است، افزود: سالن ورزشی چندمنظوره روستای اتو با مساحت ۹۰۰ متر و رقمی معادل یک‌ونیم میلیارد تومان هزینه شده است و این سالن به دلیل حالت مرکزیت و کانونی روستا، امکان استفاده مجموعه روستاهای اطراف را میسر می‌کند.
وی با اشاره به تلاش برای بهره‌برداری از پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال در استان، ابراز امیدواری کرد تا ۱۰ پروژه تا پایان سال افتتاح شود و افزود: میزان اعتبار مورد نیاز در این رابطه 110 میلیارد تومان است.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در رابطه با اعمال محدودیت‌های کرونایی و سیاست‌های ابلاغی دولت در حوزه ورزش، گفت: مجموعه ورزش متعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد است و بازرسی از اماکن ورزشی را در سطح استان پیگیر هستیم تا مر پروتکل‌ها رعایت شود و با توجه به شرایط موجود، طی دو هفته آینده، کلیه اماکن ورزشی تعطیل خواهد بود تا بعد از آن و پس از رفع موج سوم، شرایط برای از سرگیری فعالیت و بازگشایی امکان ورزشی میسر شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار