اعمال محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه در سوادکوه / سوادکوه در وضعیت نارنجی است\

اعمال محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه در سوادکوه / سوادکوه در وضعیت نارنجی است

  • کد خبر: 2111100577
  • چاپ
  • انتشار: 29 آبان 1399 - 19:25

سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه از اجرای طرح ممنوعیت تردد و فعالیت گروه های شغلی ۲،۳،۴ در سطح شهرستان خبر داد و در ادامه این نحو اجرای طرح تشریح کرد و گفت: شهرستان سوادکوه در وضعیت نارنجی قرار دارد که ممنوعیت تردد از ساعت ۲۴ فردا شب به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش استناد نیوز، عین الله طالبی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه های شغلی ۴،۳،۲ در روزهای اخیر گفت: برای گروه شغلی ۲ از ساعت ۱۸ ممنوعیت فعالیت اعمال می شود و فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ کلا به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد‌.

وی با اشاره به اجرای ممنوعیت تردد خودروها بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سوادکوه در وضعیت نارنجی قرار دارد از خروج خودرو ها با پلاک بومی و ورود پلاک غیر بومی جلوگیری شود ،کارکنان ادارات،کادر بهداشت و درمان،دستگاه های خدمات رسان فقط با داشتن برگه تردد قادر خواهند بود به خارج از شهرستان تردد نمایند
سرپرست فرماندار سوادکوه  با تاکید بر اینکه با متخلفین برخورد قانونی می شود وخودروها ی متخلف و غیربومی از سوی پلیس راهور جریمه خواهند شد ادامه داد: صنوفی که دستور العمل ها را رعایت نکنند پلمب می شوند، گیت های ایست بازرسی از ساعت ۲۴ فردا شب فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
این مسئول با بیان اینکه هز روز شنبه دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری با دو سوم ظرفیت و سایر دستگاه اجرایی با یک دوم ظرفیت می توانند فعالیت نمایند ادامه داد: طبق دستورالعمل های بهداشتی همایش ها و جلسات با بیش از ۲۰ نفر شرکت کننده و تمام ماموریت های غیر ضروری باید لغو شود در صورت عدم رعایت با مدیران متخلف برخورد می شود.
طالبی از تعطیلی تمام مدارس،آموزشگاه ها خصوصی،دانشگاه ها،مراسمات خانگی و آیین های مذهبی خبر داد و گفت: برگزاری هر گونه تجمعات خانوادگی برگزاری مراسم ممنوع است. و تمام اخبار شهرستان در خصوص برگزاری مراسمات رصد می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار