واگذاری 344 انشعاب رایگان گاز به مددجویان مازندران / هزینه 53 میلیارد ریالی واگذاری انشعاب گاز به مددجویان\

واگذاری 344 انشعاب رایگان گاز به مددجویان مازندران / هزینه 53 میلیارد ریالی واگذاری انشعاب گاز به مددجویان

  • کد خبر: 2111100596
  • چاپ
  • انتشار: 06 آذر 1399 - 19:03

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 344 اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و ایثارگران استان واگذار شده است.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، "حمزه امیرتیموری"در نشست با مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه واگذاری انشعاب رایگان در چارچوب اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه انجام شده، افزود: شرکت گاز مازندران تا کنون ۵۳ میلیارد ریال هزینه‌ صرف واگذاری رایگان انشعاب گاز به خانواده‌های مددجویان استان نموده است.

وی اضافه کرد: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: مددجویان نهادهای حمایتی در صورتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشده اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به اداره گاز استان از امتیاز اشتراک گذاری بهره‌مند شده و کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران(جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت گاز استان بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و چهارصد و هشتاد هزار مشترک از خدمات شرکت گاز مازندران بهره‌مند هستند.

وی همچنین در خصوص واگذاری انشعاب گاز تا پایان سال به خانواده هایی که نیاز مبرم و ضروری به این نعمت گرمایشی دارند بویژه ارائه خدمات به واحد های نوساز قول مساعد داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار