ادارات مازندران از روز شنبه تعطیل است؟\

ادارات مازندران از روز شنبه تعطیل است؟

  • کد خبر: 2111100600
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1399 - 18:30

با تصمیم دولت و ابلاغ رئیس جمهور ادارات کشور از روز شنبه با تصمیم بالاترین مقام مسئول تعطیل خواهند بود، در خصوص نحوه تعطیلی در مازندران طبق آخرین اعلام ادارات در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل خواهند بود.

به گزارش استناد نیوز، جمشید انصاری در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل است مگر آن عده ای که بنا به تشخیص رییس دستگاه حضورشان ضروری است. تعطیلی یک هفته ای مراکز اداری تصمیمی است که در جلسه روز گذشته اتخاذ شد و آقای رئیس‌جمهور آن را در جلسه دولت ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

وی در خصوص اینکه چه افرادی ضروری است در محل کار خود حاضر شوند، گفت: این مسأله متناسب با شغل افراد است. مثلا زمانی که حرف از شهرداری می زنیم ، بخشی از نیروها در حال ارائه خدمات شهری هستند و بخشی دیگر کار صدور پروانه و نظارت بر ساختمان را انجام می دهند. این بخش می تواند تعطیل شود اما بخش دیگر که ارائه خدمات شهری است و مردم به آن نیازمند هستند، حتما این بخش در محل کار حاضر خواهند شد. در شرکت گاز نیز تنها بخش سوانح بر سر کار حاضر می شوند و بخش اداری نیازی به حضور ندارند.

با توجه به تصمیمات اتخاذی کلیه ادارات استان مازندران به غیر از بخش هایی که فعالیت مستمر آن ها ضرورت دارد تعطیل خواهند بود، البته بنابر آخرین اخبار تصمیم گیری در خصوص نحوه تعطیلی ادارات به روز شنبه موکول شده است.

از آنجایی که اختیار تصمیم گیری نسبت به تعطیلی ادارات به بالاترین مقام مسئول واگذار گردیده است کارکنان باید مطابق با آخرین روز کاری در سطح یک سوم در شهرهای قرمز و یک دوم در شهرهای نارنجی در محل کار خود حاضر شوند تا مدیران مربوطه با هماهنگی نسبت به تعطیلی یا فعالیت هر بخش تصمیم گیری نمایند.

*** ساعت 19:00 - بنا بر اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، کلیه ادارات استانی و شهرستانی با وضعیت کرونایی قرمز تعطیل بوده و تنها حضور مدیران کل، معاونین، روسای سازمان ها و مدیران مستقل واحدهای شهرستانی الزامی است.

در صورت ضرورت به حضور مدیران و کارکنان بنا به تشخیص مدیرکل یا مدیران سازمان های استانی در حداقل میزان خواهد بود. همچنین کارکنان در حالت آماده باش بوده و در صورت فراخوان دستگاه مربوطه باید به محل کار حاضر شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار