طوفان مازندران 680 میلیون تومان به تاسیسات برق خسارت زد\

  طوفان مازندران 680 میلیون تومان به تاسیسات برق خسارت زد

  • کد خبر: 2111100602
  • چاپ
  • انتشار: 08 آذر 1399 - 08:41

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: براساس برآورد اولیه تاکنون 680 میلیون تومان به تاسیسات برق این استان خسارت وارد شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از فارس فرامرز سپری در ارتباط با خسارت طوفان به زیرساخت‌های توزیع برق استان، اظهار کرد: طوفان با سرعت 80 کیلومتر متر در ساعت از محدوده بابلسر شبکه توزیع برق استان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: طوفان در مسیرهای بابلسر، فریدونکنار،شرق آمل، بابل، امیرکلا، قائشمهر، جویبار و ساری را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: بر اساس برآورد اولیه 60 فیدر ما قطع شده که در همان ساعت اولیه با فروکش کردن طوفان بحث برق دار کردن این مناطق را در دستور کار قرار داده و تا ساعت حدود 12 همه فیدرها برق دار شده است.

وی یادآور شد:تعداد از مشترکان فشار ضعیف ما برق دار نشدند که اقدامات لازم در دستور کار است.

سپری ادامه داد: بیش از 96 اکیپ کاری و 220 نیروی انسانی در حال مشغول تعمیرات هستند، تاکنون 680 میلیون خسارت وارد شده است.

مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت: ممکن است برخی از مشترکان نتوانند از طریق سامانه تلفنی پیگر خرابی‌های احتمالی باشند که می‌توانند با نصب سامانه‌های برق من روی گوشی تلفن همراه خاموشی‌ها را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان مسائل را پیگیری و نسبت به رفع خرابی اقدام می‌کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار