ضرورت توجه جدی به اقتصاد رسانه ها / مطبوعات نسبت به امید آفرینی در جامعه گام بردارند\

ضرورت توجه جدی به اقتصاد رسانه ها / مطبوعات نسبت به امید آفرینی در جامعه گام بردارند

  • کد خبر: 2111100633
  • چاپ
  • انتشار: 16 آذر 1399 - 13:25

استاندار مازندران با بیان اینکه رسانه های مازندران نسبت به امیدآفرینی در جامعه پیشگام باشند، گفت: تا شاهد نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی در تمامی نقاط استان باشیم. ‎


به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه رسانه های مکتوب بخش مجازی خود را فعال تر کنند تا شاهد اثرگذاری و امیدآفرینی در جامعه باشیم، خاطرنشان کرد: اقتصاد رسانه ها برای مان مهم است و پیشنهادها و طرح های خانه مطبوعات مورد حمایت قرار می گیرد تا شاهد عملیاتی شدن انتظارات و برنامه های خانه مطبوعات باشیم.
نماینده عالی دولت در استان تصریح نمود: شهرداری ها می بایست حمایت های مالی بیشتری از رسانه ها صورت دهند تا شاهد رونق اقتصادی مطبوعات استان باشیم.
حسین زادگان اظهار کرد: اعطای تسهیلات کم بهره بانکی و تامین بسته های اقتصادی برای رسانه های استان بصورت جدی در اولویت قرار دارد تا به نوعی قدمی برای اهالی مطبوعات استان برداشته شود.
وی گفت: رسانه های استان نسبت به امیدآفرینی در جامعه پیشگام باشند تا شاهد نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی در تمامی نقاط استان باشیم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار