کاهش 80 درصدی تصادف با نصب آرامساز در روستای کوتنا قائمشهر / نصب 16 دوربین مداربسته\

کاهش 80 درصدی تصادف با نصب آرامساز در روستای کوتنا قائمشهر / نصب 16 دوربین مداربسته

  • کد خبر: 2111100637
  • چاپ
  • انتشار: 17 آذر 1399 - 15:27

رئیس شورای روستای کوتنا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تاکنون پنج نقطه از سطح این روستا مجهز به آرامساز شده است، گفت: با هماهنگی پلیس راه استان، این آرامسازها در سطح این روستا نصب شده است.


رحمان اسدالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه روستای کوتنا محل تردد 6 روستا به بالادست است، افزود: نصب آرامساز در روستای کوتنا، باعث کاهش 80 درصدی تصادفات شده است.
وی با اعلام اینکه رنگ آمیزی وسط جاده روستای کوتنا انجام شده است، گفت: در سال جاری سه مرحله لکه گیری آسفالت در سطح این روستا انجام شده است.
رئیس شورای روستای کوتنا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از سال 96 تاکنون عقب نشینی یکهزار متر از سطح این روستا انجام شده است، افزود: همچنین از سال 96 افزایش طرح بافت روستایی آغاز و در سال 98 هم نقشه جدید گرفته شد.
اسدالله پور ادامه داد: به منظور افزایش امنیت روستا، 16 دوربین مدار بسته با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان نصب شده است.
وی با اعلام اینکه عملیات بازگشایی 3 خیابان اصلی این روستا انجام شده است، بیان کرد: عملیات جدول گذاری و بازگشایی این خیابان ها به طول یکهزار متر و هزینه ایی بالغ بر 800 میلیون تومان انجام و همچنین عملیات بازگشایی 3 کوچه هم در حال بررسی است.
رئیس شورای روستای کوتنا از لایروبی حدود 500 متر از رودخانه درکا این روستا خبر داد و افزود: از سال 96 تاکنون و به منظور افزایش نشاط اجتماعی و خرید لوازم ورزشی در زمین ورزشی این روستا بیش از 6 میلیون تومان هزینه شد.
اسدالله پور در خصوص لایروبی آبندان این روستا، گفت: به منظور اجرای لایروبی آیندان اقدامات اداری برای بودجه سال آینده انجام و در سال آینده هم پیمانکار کارش را آغاز خواهد کرد
وی در پایان مهم ترین مشکل سطح این روستا را اجرای طرح هادی و سرریز شدن فاضلاب اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار