حدود 4 میلیارد و 66 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در مازندران مصرف شد\

حدود 4 میلیارد و 66 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در مازندران مصرف شد

  • کد خبر: 2111100639
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1399 - 09:01

سرپرست شرکت گاز مازندران، گفت: مشترکان شرکت گاز استان مازندران در 8 ماهه نخست سال جاری، چهار میلیارد و 66میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش محسوسی را نشان می دهد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، "حمزه امیرتیموری"، با اعلام این خبر و با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل، افزود: مشترکان گاز استان مازندران در 8 ماهه اول سال گذشته، چهار میلیارد و 313 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.
وی گفت: شیوع کرونا به همراه وضعیت مناسب آب و هوایی مصرف گاز در استان را امسال بیش از ۲۴۰ میلیون متر مکعب کاهش داده است.
امیرتیموری علت کاهش مصرف گاز در استان را وضعیت بهتر آب و هوایی ،محدودیت های کرونایی تردد خودرویی و تعطیلی بسیاری از رستوران ها و تالارهای پذیرایی اعلام کرد.
وی افزود: مشتركين استان مازندران در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و نيروگاهی در آبان ماه سال جاری 428 ميليون متر مكعب گاز طبيعی مصرف كردند.
امیرتیموری تاکید کرد: طی روزهای سرد سال مصرف گاز در استان مازندران بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی از مرز 30 میلیون مترمکعب در روز فراتر می رود .
سرپرست شرکت گاز مازندران کاهش میزان مصرف گاز طبیعی در مازندران در فصل سرد سال را با توجه به برخورداری ۹۷.۵ درصدی جمعیت مازندران از گاز طبیعی قابل توجه دانست.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان مازندران دارای یک میلیون و 480 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است.
وی در پايان از تمامی مشتركين محترم خواست تا با مديريت صحيح و استفاده ايمن از گاز طبيعی و پرداخت بموقع قبوض مصرفی خادمان خويش را در ارائه هر چه بيشتر و بهتر در خدمات رسانی ياری نمايند.
بر اساس آمارهای رسمی ضریب برخورداری جمعیت شهری مازندران از گاز طبیعی ۹۹.۵ درصد و جمعیت روستایی ۹۴.۵درصد است



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار