مازندران رکورددار آمار شهرهای کرونایی کشور / ستاد ملی کرونا و وزارت کشور به داد مازندران برسند\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

مازندران رکورددار آمار شهرهای کرونایی کشور / ستاد ملی کرونا و وزارت کشور به داد مازندران برسند

  • کد خبر: 2111100644
  • چاپ
  • انتشار: 22 آذر 1399 - 18:03

با توجه به شکست سیاست های مدیریت کرونایی در استان مازندران و افزایش نگرانی های مردم انتظار می رود مسئولین ستاد ملی کرونا و وزارت کشور با در اختیار گرفتن مدیریت ستاد استانی کرونا به کمک استانداری مازندران بیایند.

به گزارش استناد نیوز، درحالی کهروز به روز شاهد کاهش آمار شهرهای قرمز کرونایی در کشور هستیم و طی 3 هفته گذشته با اعمال محدودیت های کرونایی تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی از 160 شهر به 64 سپس 34 و امروز به 12 شهر رسیده است، متاسفانه وضعیت در مازندران متفاوت است و همچنان نشانه ای از بهبود شرایط را نمی توان دید.

در اول آذر ماه که زمان آغاز محدودیت ها بود مازندران 3 شهر قرمز داشت اما امروز که در چهارمین هفته محدودیت ها قرار داریم از 12 شهر قرمز کرونایی در کل کشور 5 شهر در استان مازندران قرار دارد! و در آماری دیگر از 5 شهری که در میان شهرهای قرمز کرونایی در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند نیز 3 شهر متعلق به مازندران است.

علیرغم تلاش های صورت گرفته توسط مسئولین استان مازندران، آمارهای موجود هیچ جای دفاعی باقی نگذاشته اند، شکست سیاست های کرونایی در استان مازندران مشهود است، با رصد فضای مجازی مازندران می توان به اوج نگرانی های مردم پی برد، این نگرانی وجود دارد که با ادامه مدیریت فعلی و روند موجود، مازندران به تنها استان قرمز کرونایی در کشور تبدیل شود و دیگر برای کنترل این ویروس دیر شود، با توجه به شرایط پیش آمده انتظار می رود مسئولان ارشد تصمیم گیر در ستاد ملی کرونا و وزارت کشور به داد مردم مارندران رسیده و مدیریت ستاد استانی کرونا را در اختیار گرفته و از این طریق به کمک استانداری مازندران بشتابند تا با تشریک مساعی شیوع کرونا در مازندران نیز کاهشی شده و نگرانی مردم کاهش یابد.

در استان مازندران 5 شهر آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در وضعیت قرمز هستند و همچنان روندشان نزولی نشده است و سه شهر آمل، گلوگاه و نور نیز در وضعیت بحرانی قرار دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار