آمار بستری در سیمرغ کاهش یافت / فوت 6 بیمار کرونایی در فصل پاییز\

آمار بستری در سیمرغ کاهش یافت / فوت 6 بیمار کرونایی در فصل پاییز

  • کد خبر: 2111100655
  • چاپ
  • انتشار: 30 آذر 1399 - 11:52

فرماندار شهرستان سیمرغ با تشکر از شهروندان سیمرغی به خاطر همکاری در رعایت پروتکل های بهداشت و کنترل شیوع کرونا در فصل پاییز، گفت: تعداد بیماران کووید-19 بستری در این شهرستان در فصل پاییز 38 نفر بوده است.


مجتبی حبیب نژاد روشن در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: تعداد بیماران کووید-۱۹ بستری در شهرستان در فصل بهار ۵۳ نفر و فصل تابستان ۴۶ نفر بود.
وی تعداد فوتی بیماران کرونایی در فصل بهار را ۱۱ نفر و فصل تابستان هفت نفر اعلام کرد و گفت که در فصل پاییز آمار مرگ ناشی از کرونا در شهرستان به ۶ نفر کاهش یافت.
فرماندار سیمرغ با بیان اینکه همکاری مردم و اصناف در رعایت محدودیت ها برای مقابله با کرونا موجب شد تا شهرستان به وضعیت بهتری برسد ، افزود: با همکاری همه، این شهرستان از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تبدیل شده است.
حبیب نژاد از شهروندن سیمرغی درخواست کرد تا همچنان با رعایت محدودیت‌ها و پروتکل های بهداشتی ، تلاششان را برای قطع زنجیره شیوع کرونا ادامه دهند.
وی با اعلام این که اکنون ۹۹ درصد اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری دارند ، گفت : اصناف و بازاریان شهرستان از ابتدای اجرای طرح محدودیت های کرونایی تاکنون همکاری های لازم را داشته اند که این همکاری همچنان ادامه دارد.
فرماندار سیمرغ افزود : به خاطر همکاری تنگاتنگ اصناف و مردم بود که ما در این شهرستان در طول اجرای محدودیت های کرونایی تنها یک واحد متخلف داشتیم که پلمب شد.
وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص تهدید دورهمی های یلدایی در شهرستان تاکید کرد و گفت : اطلاع رسانی ها از طریق شهرداری در سطح شهر و دهیاری ها در سطح روستاها در حال انجام است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار