در حال اجرا مجوز اولین شهرک صنایع تبدیلی کشورهستیم\

در حال اجرا مجوز اولین شهرک صنایع تبدیلی کشورهستیم

  • کد خبر: 2111100664
  • چاپ
  • انتشار: 02 دی 1399 - 15:10

فرماندار میاندورود خام فروشی را یکی از معضلات مهم کشاورزان کل کشور اعلام کرد و گفت: به دلیل حل معضل خام فروشی پیگیر بحث صنایع تبدیلی بوده ایم و مکاتباتی هم با نمایندگان داشته ایم.


به گزارش استناد نیوز، حسین منفردی در گفت و گو با ماهنامه مقیاس با بیان اینکه با همکاری همکاران در حال اجرا مجوز اولین شهرک صنایع تبدیلی کشور در بخش گهرباران هستیم، افزود: الویت اصلی ما شرکت های بومی، برند و صرفا شرکت های صنایع تبدیلی است.
وی با اعلام اینکه هم اکنون زیرسازی شهرک در حال انجام شدن است، گفت: تلاش داریم تا اولین تخصیصی را به افراد در دهه فجر بدهیم.
فرماندار میاندورود اولین الویت خود در سطح این شهرستان را بحث کشاورزی اعلام کرد و گفت: شهرستان میاندورود بافت و قطبش کشاورزی است بنابراین ما برای آنکه بتوانیم منابع را حفظ و به خودکفایی برسایم، اعتبارات تخصیصی این شهرستان را بیشتر به این سمت سوق داده ایم.
منفردی به جاده گهرباران که رسانه ها آن را به جاده مرگ معرفی کرده اند اشاره ایی کرد و ادامه داد: در ابتدای فعالیتم و با همکاری دستگاه های ذی ربط به جدیت پیگیر بوده ایم تا با احداث گاردریل، رنگ آمیزی، تعریض و دست اندازو غیره بتوانیم تعداد تصادفات را به صفر برسانیم البته در گذشته هم از سوی نمایندگان پیگیری هایی صورت گرفته است.
جشن گاز دار شدن روستاها
وی از مشکل آب شرب و گاز در روستای بالادست این شهرستان خبر داد و افزود: برای حل مشکل آب پروژه ایی را تعریف کرده ایم و با احداث مجتمع آبرسانی؛" کار شبکه و لوله گذاری و منابع آبرسانی "تمام و هم اکنون منتظر برق رسانی هستیم تا مشکل آب شرب سه روستای بالادست مرتفع شود.
فرماندار میاندورود با اعلام اینکه در بحث گازرسانی به چهار روستای این شهرستان هم لوله گذاری تمام و در حال نصب علمک است،گفت: این روستاها در دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند و ما می توانیم جشن گازدار شدن تمام روستاهای سطح این شهرستان را بگیریم.
منفردی با بیان اینکه این شهرستان ویژگی های خاصی در جذب گردشگری دارد، افزود: این شهرستان از توسعه هواپیما، اسکله دریایی، راه ترانزیتی وغیره برخوردار است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، نتوانسته ایم در بحث گردشگری به جدیت ورود پیدا کنیم.
وی در پایان با اعلام اینکه بحث گردشگری درمانی با ظرفیت 500 تخت در این شهرستان بی نظیر است، گفت: شرکت ماهان در حال ساخت هتل در این شهرستان است و آنان مدعی شده اند که این هتل در ایران قابل توجه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار