استقرار 1500 ایستگاه کنترل جلوگیری از انتقال کرونا در کشور\

استقرار 1500 ایستگاه کنترل جلوگیری از انتقال کرونا در کشور

  • کد خبر: 2111100673
  • چاپ
  • انتشار: 03 دی 1399 - 09:03

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پلیس پیشگیری محور تامین نظم و امنیت در مقابله با شیوع کروناست، گفت: یگ هزار و ۵۰۰ ایستگاه ایست و کنترل جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در کشور مستقر شده است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در دیدار با کادر درمانی بیمارستان ولی عصر(عج) ناجا از تلاش بی منت مدافعان سلامت در نجات جان بیماران به ویژه بیماران کرونایی تجلیل و قدردانی کرد.
وی افزود: قدردانی متعدد مقام معظم رهبری در فاصله زمانی کوتاه از تلاش های قشر پرستار جامعه بیانگر اهمیت نقش و خدمات مدافعان سلامت کشور در کنترل و پیشگیری این بیماری خطرناک است که انصافا جا دارد صمیمانه از این همه تلاش سلامت آفرین قدردانی کرد.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به همزمانی ارزشمند سالروز ولادت حضرت زینب (س) با روز پرستار گفت: در آموزه های دینی ما نقش حضرت زینب (س) در زنده نگهداشتن نهضت عاشورا و واقعه کربلا برجسته است چراکه احیاگر راه و رسم امام حسین (ع) بود و این افتخار بزرگی برای جامعه پرستاری ما خصوصا پرستاران نیروی انتظامی است که با الهام از رشادت های این بانوی مجاهد، زینب گونه مدافع سلامت کارکنان و مردم هستند.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: کادر بهداشت و درمان و پرستاران ما با از خودگذشتگی، ایثار، مجاهدت و پذیرش خطر آسیب پذیری و آلودگی به ویروس کرونا همانند دوران جبهه و جنگ مجاهدت‌های ماندگاری را در حفظ سلامت جامعه در تاریخ این کشور به ثبت رساندند از این رو جامعه و مردم قدردان این زحمات جبران ناپذیر هستند.
سردار معصوم بیگی مجموعه کارکنان خدوم کلانتری، پاسگاه و یگان‌های امداد را محور تامین نظم و امنیت در مقابله با شیوع کرونا و یار مجاهد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این بیماری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از توان پلیس پیشگیری معطوف ماموریت مهم کمک به کنترل و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا هستند و همکاران بنده در ۱۵۰۰ ایستگاه ایست و کنترل موقت در سطح کشور به ایفای نقش می پردازند، همچنین بیش از هزار گشت انتظامی روزانه علاوه بر اجرای ماموریت محوله در ارائه خدمات مضاعف به حوزه سلامت جامعه فعال هستند.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار