چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهرنونوار می شود\

چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهرنونوار می شود

  • کد خبر: 2111100697
  • چاپ
  • انتشار: 09 دی 1399 - 11:07

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از نونوار شدن چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر درآینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش استنادنیوزحسن رنگرز در گفت و گویی اظهار داشت: شرایطی در دیدار پرسپولیس و نساجی اتفاق افتاد که  خارج از اراده ما بود. بخشی از آن جوی و بخشی هم مربوط عملیات عمرانی بود که در طی ۲ سال گذشته صورت گرفت. مجموعه اعتباری ۲۰ میلیارد تومانی را برای استادیوم وطنی که در اختیار باشگاه نساجی است، شامل ساخت سکوی ضلع شرقی و غربی، دکل و اسکوربورد و ترمیم چمن در نظر گرفتیم اما در حین عملیات عمرانی بخشی از ضلع شرقی دچار انسداد شد و حجم بارش آن روز بر این قضیه دامن زد.

وی افزود: تقریبا ۵ ماه گذشته میزبان محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری بودیم  و اعتباری برای چمن و سکوی ضلع غربی تخصیص داده شد و  در زمانی که نساجی با مشکل رو به رو نشود چمن را ترمیم خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: تمام تلاشمان این است تا هرچه سریعتر چمن ورزشگاه وطنی را تعویض کنیم و به لحاظ اعتباری مشکل جدی نداریم. ولیکن بحث بازه زمانی بود که می خواستیم به زمان استراحت تیم‌ها در میان فصل موکول کنیم.

وی ادامه داد: در اقلیم مازندران به لحاظ حجم بارش چمن طبیعی زود از بین می رود  و اگر ملاحظه برگزاری رقابت های لیگ نبود قطعا چمن ترمیم می شد و این موضوع به  اولویت برای ورزش استان تبدیل شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار