برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت آپی مجازی در بابل\

برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت آپی مجازی در بابل

  • کد خبر: 2111100725
  • چاپ
  • انتشار: 14 دی 1399 - 19:44

رییس جهاددانشگاهی مازندران از برگزاری نخستین رویداد شتاب (استارت‌آپ) مجازی ۱۵ دی‌ماه سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل، خبر داد.

به گزارش استناد نیوز و به نقل ازروابط عمومی جهاددانشگاهی  مازندران، مهندس محمدرضا شافعیان رییس جهاددانشگاهی مازندران اظهار کرد: نخستین رویداد شتاب مجازی توسط دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل با معرفی ایده‌ها، تبدیل ایده به محصول و استقرار تیم‌ها در مراکز نوآوری  فردا ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: این رویداد در محورهای امنیت سایبری در حمل و نقل شهری هوشمند، حمل و نقل روان و ایمن شهری، پاسخ کارآمد به سوانح اورژانسی، کنترل ترافیک هوشمند در تقاطع‌ها، کاربرد اینترنت اشیا در حمل و نقل هوشمند و کاربرد بلاک چین در حمل و نقل هوشمند برگزار می‌شود.

شافعیان اظهار کرد: معرفی ایده‌ها به مراکز رشد و شتاب دهنده‌ها، پشتیبانی برای تبدیل ایده به محصول، استقرار تیم‌ها در مراکز نوآوری از جمله فرصت‌های ارزشمند در این رویداد است.

وی با بیان این‌که لینک برگزاری رویداد vc۱.uast.ac.ir/ma است که با نرم افزار ادوبی کانکت انجام می شود، افزود: زمان برگزاری این رویداد ساعت ۱۰صبح روز  ۱۵ دی ماه است که طی آن صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر مطالب خود را ارایه می‌دهند.
شافعیان تصریح کرد: در این رویداد علاقه‌مندان، ایده‌های خود را در سایت مرکز نوآوری دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بابل به آدرس jdmaz.ac.ir/its  در محورهای بیان شده ویا به صورت ابداعی ثبت کردند و با داوری بر روی  ایده‌ها و طرح‌ها برترین‌های این دوره از رویداد شتاب معرفی می‌شوند.

رییس رویداد شتاب مجازی جهاددانشگاهی ادامه داد: این رویداد با همکاری انتشارات علوم رایانه شورای شهر اسلامی بابل، شهرداری بابل، شاناکو، خانه هوشمند کاسپین و شرکت دانش‌بنیان چاربیدار برگزار می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار