افزایش شهرهای قرمز کرونایی مازندران به 5 شهر / آمار افزایشی کرونا در مازندران نگران کننده است\

افزایش شهرهای قرمز کرونایی مازندران به 5 شهر / آمار افزایشی کرونا در مازندران نگران کننده است

  • کد خبر: 2111100764
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1399 - 14:22

مطابق با آخرین بروزرسانی وضعیت کرونایی شهرستان های کشور، 5 شهر استان مازندران در وضعیت بسیار پر خطر کرونایی قرار گرفته و قرمز شده اند

به گزارش استناد نیوز، در جدیدترین اطلاع رسانی صورت گرفته از وضعیت کرونایی شهرها در کل کشور پنج شهر ساری، آمل، نکا، قائمشهر و فریدونکنار همگی از استان مازندران در وضعیت قرمز قرار گرفته اند و محدودیت ها از روز شنبه 20 دی ماه در این شهرها اعمال خواهد شد.

به جز مازندران که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد استان های گیلان و گلستان در وضعیت پر خطر نارنجی بوده و سایر استان های کشور در جدیدترین سطح بندی به رنگ زرد و آبی (کم خطر) تغییر وضعیت داده اند.

از 31 مرکز استان کشور تنها ساری در وضعیت قرمز قرار دارد و رشت و گرگان نیز در سطح نارنجی هستند، اهواز، ایلام، بوشهر، زاهدان، قم و مشهد نیز 6 مرکز استان با وضعیت آبی هستند که نحوه و شرایط محدودیت ها در این سطح به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین روند افزایشی تعداد بستری ها در استان مازندران بسیار نگران کننده است بطوری که در روز تنها در روز گذشته 20 نفر به مجموع بیماران بستری کرونایی در این استان افزوده شد، در حال حاضر بیش از 1100 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان مازندران بستری هستند که از این تعداد بیش از 250 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

گفتنی است مازندران تنها استان کشور می باشد که بعد از آغاز مدیریت سخت گیرانه و اعمال محدودیت های کرونایی از آذرماه در سراسر کشور، موفق به کنترل شیوع این ویروس نشده است و مطابق آماره های موجود مسئولین استان در این مهم ناکام مانده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار