کارخانه کنسرو و شمش فولادی در سوادکوه شمالی به بهره برداری می رسد\
  • به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر؛

کارخانه کنسرو و شمش فولادی در سوادکوه شمالی به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111100777
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1399 - 16:05

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 2 کارخانه در سوادکوه شمالی به بهره بردرای می رسد.


این طرح ها شامل شرکت فولاد ون داد خاورمیانه با تولید شمش فولادی و شرکت گل گیس نگار چابهار با تولید انواع کنسروهای گوشتی و غیرگوشتی است که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
مدیر عامل شرکت فولاد ون داد خاورمیانه روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه از سال 92 نسبت به خرید زمین اقدام کرده ام، افزود: از سال 96 فاز اجرایی ساخت این شرکت آغاز و هم اکنون در مرحله آخر نصب است.
علیرضا خسروی دلیل معطلی در ساخت این شرکت را کمبود سرمایه، بروکراسی اداری و امتیاز برق اعلام کرد.
وی با اعلام اینکه این شرکت با سرمایه گذاری حدود 20 میلیارد تومان که از این میزان 3 میلیارد تومان تسهیلات و مابقی آورد شخصی بوده است به بهره برداری می رسد، گفت: در فاز نخست 35 نیرو مشغول به فعالیت می شوند.
مدیر عامل شرکت فولادون داد خاورمیانه میزان تولید شمش فولادی در فاز اول را 50 تن در روز اعلام کرد و گفت که در فاز دوم بنا است تا 250 تن شمش فولادی تولید شود.
خسروی بیان کرد: با احداث فاز دوم در این شرکت 150 نفر دیگر هم مشغول به کار خواهند شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر معطل پروانه بهره برداری هستیم، افزود: با تامین سرمایه گذاری عملیات اجرایی فاز دوم را هم آغاز خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت فولاد ون داد خاورمیانه گفت که این محصول به کارخانه های نورد میله گرد و مابقی صنایع ارسال خواهد شد.
مدیر عامل شرکت گلدیس نگار چابهار در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: حدود 20 سال در امیرآباد در زمینه تولید انواع کنسرو، سس و غیره در حال فعالیت هستم.
مصطفی نجفی مقدم با اعلام اینکه در دهه فجر امسال شرکت گلدیس نگار چابهار را در شهرک صنعتی بشل به بهره بردرای می رسانم، گفت: در این شرکت انواع کنسرو گوشتی و غیرگوشتی و تن ماهی تولید خواهد شد.
پیش از این شرکت فرآوردهای لبنی سفید چشمه در حال فعالیت بود که به دلیل غیرفعال شدن به شرکت گلدیس نگار واگذار شد.
وی میزان سرمایه گذاری برای این شرکت را حدود 9 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان پنج میلیارد تومان بابت خرید زمین هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گلدیس میزان اشتغال در این شرکت را 100 نفر اعلام کرد.
نجفی مقدم در پایان با بیان اینکه برای راه اندازی این شرکت با مشکلاتی اعم از تامین منابع مالی، سرمایه درگردش و گرفتن مجوز مواجه بوده ام، گفت: در سال جهش تولید از مسئولین انتظار داریم تا با ما تولید کننده ها همکاری های لازم را داشته باشند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار