در نقد عملکرد ضعیف نساجی؛ لقب دکتر و مهندس امتیاز نمی‌آورد!\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

در نقد عملکرد ضعیف نساجی؛ لقب دکتر و مهندس امتیاز نمی‌آورد!

  • کد خبر: 2111100787
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1399 - 20:59

خیلی زود دیر می‌‌شود. این جمله مصداق بارز حال و روز کنونی تیم نساجی است. تیمی که در هفته یازدهم و در استادیوم وطنی به صنعت نفت باخت و حالا به یک بن بست در نتیجه‌گیری رسیده است!

استناد نیوز / وطنی هنوز همان رنگ و بوی قبل از کرونا را دارد. اگر کرونا سکوها را از هواداران گرفته، سقف حلبی و سیمانی خانه‌های اطراف ورزشگاه میزبان آن‌ها است. نیازی به بلندگو و اکو احساس نمی‌شود آن‌ها از همان سقف خانه نیز حق مطلب را ادا می‌کنند. امروز شعاری متفاوت از آن‌ها شنیده می‌شد. شعار «حیا کن رها کن»! مطالبه‌ای که از برخی جهات به حق است.

نساجی این روزها حداقل از حیث نتیجه‌گیری اصلاً حال و روز خوشی ندارد. بیش از یک ماه از زمان آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر می‌گذرد. قائم‌شهری‌ها حالا در 3 بازی خانگی خود رنگ برد را نمی‌بیند و تنها دستاورد این تیم از 5 بازی قبلی تساوی مقابل پرسپولیسی است که این روزها آن صلابت فصول قبل خود را ندارد.

این عدم نتیجه‌گیری دلایل فراوانی دارد. از تیم مدیریتی گرفته تا کادرفنی و بازیکنان همه و همه در این میان مقصر هستند اما بدون شک اصلی‌ترین مشکل نساجی ضعف در مدیریت است.

موضع منفعلانه علی امیری، مدیرعامل نساجی از ابتدای فصل و در بسیاری از موارد به تیم لطمه وارد کرده است. جدایی محمود فکری به راحتی هرچه تمام‌تر اتفاق افتاد و اتفاقات پس از آن نیز رویکردی معقولانه نداشت.
امیری سکان هدایت تیم را به دست شخصی سپرد که تا به حال ردای سرمربیگری به تن نداشت و در تیم‌های مختلف دستیار بود. لزوماً یک دستیار خوب نمی‌تواند یک سرمربی خوب باشد. آن هم دستیاری که بیشتر دوران دستیاری خود را در لیگ یک گذرانده است! کاملاً واضح است که لقب دکتر و مهندس نیز برای یک تیم امتیاز به ارمغان نمی‌آورد و پارامترهای بسیاری نیاز است تا بتوان تیمی با این هواداران پرشور را به سرمنزل مقصود رساند. کشمکش او با محمد عباس زاده نیز در نهایت به ضرر نساجی تمام شد. حالا عباس زاده یک پای گلزنی در تیم تراکتورسازی است و نساجی در 5 بازی گذشته تنها 2 گل به ثمر رسانده است!

فاضلی از ناداوری در قبال تیم خود می‌گوید. آقای فاضلی! مشکل داوری متعلق به دیروز و امروز نیست، تا بوده همین بوده و تا هست همین هست. شما مسئولیت تیمی را قبول کرده‌اید که سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را می‌گذراند و جایی برای آزمون و خطا کردن ندارد. می‌گویید هواداران منصف باشند و ببینند که مالکیت بازی از آن ما بود. شما هم اگر نگاهی به فیلم بازی بیاندازید خواهید دید که بجز پنالتی، تنها موقعیت خطرناک تیم در دقیقه 80 رخ داده و سوال اینجاست که آیا پس از گذشت 11 هفته از لیگ برتر ایجاد تنها 1 موقعیت خطرناک شق‌القمر است که هواداران به این تیم شما دلخوش باشند؟ می‌گویید بی‌تجربه نیستم و این روزها را دیده‌ام. شما این روزها را دیده‌اید و ما نگران این هستیم که دیگر روزهای لیگ برتری بودن نساجی را به چشم نبینیم. تجربه می‌گوید در لیگ ایران امتیازات اول فصل چه برای صدرنشینی و چه برای فرار از قعرنشینی اهمیت بسزایی دارند و حالا دیگر باید به خود بقبولانیم که نساجی این فصل را باید در کشاکش بقا در لیگ برتر سپری کند.

هواداران نساجی چند ده سال برای لیگ برتری شدن انتظار کشیدند، آمدند برای قائم شهر تیم و امتیاز لیگ برتری شدن بخرند اما ترجیح دادیم شعار «عقده لیگ برتر» را به جان بخریم و خود برای صعود تلاش کنیم. حالا عرصه برای جولان مهیا شده است. آقای حدادیان اجازه ندهید ترمز این جولان کشیده شود!

 

نویسنده: مهدی عالیشاه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار