امیری بلاخره از نساجی مازندران رفتنی شد\

امیری بلاخره از نساجی مازندران رفتنی شد

  • کد خبر: 2111100790
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1399 - 12:29

نتایج ضعیف نساجی مازندران در ۶ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر که این تیم را به قعر جدول این رقابت ها چسباند، باعث کناره گیری مدیرعامل این باشگاه شد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از ایرنا، علی امیری که در روزهای اخیر به دلیل نتایج ضعیف تیم نساجی بخصوص شکست روز گذشته برابر صنعت نفت آبادان در قائمشهر آماج انتقادات تند هواداران قرار گرفت، در نامه ای به رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران از سمتش استعفا کرد.
امیری که به گفته خودش از سال ۸۴ وارد حوزه فوتبال حرفه ای کشور شد، تاکنون عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی چند تیم دسته اولی و لیگ برتری را در کارنامه اش دارد و دوم بهمن ماه سال گذشته پس از تعییر و تحول مالکیت باشگاه نساجی ، از سوی مالک باشگاه به این سمت منصوب شد.
رییس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران استعفای مدیرعامل این باشگاه را تایید کرد، ولی هیچ اظهارنظری دال بر احتمال تایید و یا رد این استعفا از سوی مالک باشگاه نداشت.
علی اسدی با اذعان به نتایج ضعیف تیم نساجی مازندران در رقابت های لیگ برتر ، آن را ناشی از پوست اندازی تیم در فصل جاری رقابت ها، ترس و اضطراب بازیکنان و کادر فنی ناشی از فشار داخل و بیرون زمین و مشکلات مالی باشگاه برای به خدمت گرفتن بازیکنان نامدار دانست.
وی گفت : نساجی در بازی های اخیر بازی های خوبی را برابر تیم های لیگ برتری در داخل و خارج خانه از جمله برابر پرسپولیس تهران که قهرمان فصل گذشته لیگ بود و صنعت نفت آبادان که صدر نشین رقابت ها فصل جاری است ، انجام داده است.
اسدی افزود : اگر چه نتایج ضعیف تیم نساجی نگرانی مالک ، مدیرعامل ، هواداران و تمام دست اندرکاران این باشگاه را به دنبال داشت، باید با توجه به روند خوب بازی در زمین به تیم و بازیکنان فرصت بیشتری داده شود تا بتوانند خود را در زمین پیدا کنند.
رییس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت : در شرایط فعلی تغییر اساسی در تیم نساجی شاید نتواند نتایج دلخواه و مطلوبی را که هواداران و حتی دست اندرکاران به دنبال آن هستند ، محقق کند و لازم است در چنین شرایطی همه صبورانه در جهت آرامش تیم حرکت کنند.
وی اضافه کرد : تیم شرایط لازم را برای برگشت به بازی و تغییر جایگاهش در جدول دارد و نیازمند حمایت همه جانبه است. باید جهت گیری همه ما به عنوان دلسوزان باشگاه نساجی مازندران برگرداندن آرامش به تیم برای نتیجه گیری بهتر باشد و هرگونه فشار اضافی از سوی هواداران و حتی دست اندرکاران برای تغییرات اساسی می تواند اضطراب و استرس را بیشتر کند و نتایج دلخواه نیز به دست نخواهد آمد.
اسدی گفت : به هر حال امکان تغییر اساسی در باشگاه از سوی مالک به عنوان نفر اول و آخر وجود دارد، ولی بررسی ها نشان می دهد که در شرایط فعلی تضمینی برای نتیجه گرفتن از این تغییر و تحول اساسی وجود ندارد و احتمال بدتر کردن وضعیت تیم نیز پیش بینی می شود.
رییس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران افزود : به نظر می رسد هواداران ما باید قدری دیگر صبوری به خرج دهند تا بار استرس و اضطراب از دوش بازیکنان و کادر فنی کم شود و آنها بتوانند با ساماندهی بازی خوبشان ، به سمت نتیجه گیری در زمین سوق یابند و این به نفع تمام دلسوزان باشگاه نساجی است.
وی ادامه داد : اگر فشار فعلی که از سوی برخی از هواداران در قالب دلسوزی بیش از حد برای تیم و باشگاه ادامه داشته باشد و دست اندرکاران این باشگاه نیز به دلیل برخی محدودیت ها از جمله تنگنای مالی نتوانند نتایج دلخواه هواداران را کسب کنند، قطعا راهی جز جدایی نخواهند داشت.
اسدی در مورد حضور روانشناس در تیم برای غلبه اضطراب بازیکنان در زمین نیز گفت : تاکنون چندین بار از یک روانشناس با تجربه برای گفت و گو با بازیکنان و کادر فنی استفاده شد و از این پس نیز تلاش می شود تا به طور مداوم در جهت برگرداندن اعتماد به نفس بازیکنان این رویه تکرار شود.
وی افزود : علاوه بر این ، هیات مدیره باشگاه نساجی نیز بنا دارد همانند گذشته یک بار دیگر گفت و گوی صریحی را با بازیکنان و کادر فنی تیم داشته باشد و چنانچه به این نتیجه برسیم که تغییرات در هر یک از سطوح می تواند به نتیجه گیری بهتر تیم کمک کند، انجام می شود.
تیم نساجی مازندران از ۱۰ بازی رقابت های لیگ برتر با ۸ امتیاز در رده ۱۴ جدول ۱۶ تیمی قرار دارد. این تیم عصر دیروز در بازی خانگی برابر صنعت نفت آبادان با یک گل شکست خورد تا ناکامی هایش در فصل جاری رقابت ها تکمیل شود.
جمعی از هواداران نساجی هم دیشب با اجتماع در اطراف استادیوم شهید وطنی قائمشهر از وضعیت تیم انتقاد کرده و با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای امیری شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار