پلمب 21 واحد صنفی متخلف کرونایی در قائمشهر / نگرانی اصناف از وضعیت قرمز کرونایی\

پلمب 21 واحد صنفی متخلف کرونایی در قائمشهر / نگرانی اصناف از وضعیت قرمز کرونایی

  • کد خبر: 2111100791
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1399 - 13:11

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از پلمب 21 واحد صنفی متخلف کرونایی در 24 ساعت گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز؛ مجید ابراهیم‌نژاد بر ضرورت اجرای کامل محدودیت های ستاد ملی در وضعیت قرمز کرونایی تاکید کرد و افزود: برای ما حفظ جان و سلامت مردم مهم است، بنابراین از کسبه ها خواسته ایم که شرایط کنونی را درک کنند تا هر چه زودتر بتوانیم از این وضعیت قرمز خارج شویم.
وی خواستار همکاری بیشتر اصناف در اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا شد و گفت: در حال حاضر تنها مشاغل سطح یک حق فعالیت دارند و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی به فروشگاه های بزرگ هم تذکرهای لازم را داده ایم تا با ۶۰ درصد ظرفیت به مردم سرویس ارائه دهند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت اخیر به ۴۲ مورد از اصناف و بازاریان تذکرهای لازم را ارائه داده ایم، اظهار داشت: واحدهای صنفی که به دلیل بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی پلمب شوند، تا پایان محدودیت ها در وضعیت پلمب به سر خواهند برد.
ابراهیم نژاد در پایان با بیان اینکه ۱۳ تیم گشت متشکل از صنعت، اصناف، بهداشت و نیروی انتظامی در سطح شهر در حال گشت زنی هستند، افزود: از اصناف و بازاریان انتظار داریم تا طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا با ما همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم با همکاری هم از وضعیت قرمز کرونایی خارج و این شهرستان را به وضعیت نارنجی برسانیم.
به اعتراض در بین برخی از کسبه ها و بازاریان به دلیل آسیبی که در این روزهای کرونایی دیده اند وجود داشت، افزود: بلافاصله جلسه ایی با حضور نمایندگان اصناف، بازاریان و فرماندار برگزار شد.
بر اساس ارزیابی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز جمعه هفته گذشته اعلام شد، شهرستان قائمشهر به همراه چهار شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت . با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان از روز یک شنبه ( ۲۱ دی ماه) اعمال محدودیت های کرونایی در گروه مشاغل دو، سه و چهار به مدت یک هفته آغاز و تنها مشاغل گروه یک حق فعالیت دارند.
اعمال محدودیت های قرمز کرونایی قائمشهر در روز گذشته (یکشنبه) منجر به تجمع برخی از اصناف و بازاریان سطح این شهرستان شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار