2 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سیمرغ بستری هستند / کلید طرح اقناع سازی\

2 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در سیمرغ بستری هستند / کلید طرح اقناع سازی

  • کد خبر: 2111100809
  • چاپ
  • انتشار: 25 دی 1399 - 11:58

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی در سطح این شهرستان کاهش یافته است، گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان رو به کاهش است که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.


مجتبی حبیب نژاد روشن روز پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه این بیماری در دی ماه روند کاهشی داشته است، افزود: از ابتدای این ماه تاکنون تعداد بستری بیماران کرونایی در سطح این شهرستان به 2 نفر و فوتی به صفر رسیده است.
وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح این شهرستان همچنان تاکید کرد و گفت: از مردم درخواست می شود برای قطع این بیماری از دورهمی خانوادگی جلوگیری و از ماسک استفاده کنند.
فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی آخرین وضعیت بیماری کرونا در حال رصد است، افزود: در طرح شهید سلیمانی قرنطینه خانگی در حال اجرا است و کالاهای مورد نیاز برای بیماران کرونایی و خانواده هایشان تامین می شود.
حبیب نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه اصناف پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در سطح این شهرستان در حال اجرا شدن است.
وی در پایان با اعلام اینکه طرح اقناع سازی از 2 هفته گذشته در سطح این شهرستان کلید خورده است، گفت: در راستای اقناع سازی مردم تیم هایی متشکل از پایگاه های مقاومت، دهیاری ها، خانه بهداشت در سطح روستاها در حال فعالیت هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار