امیدواری نساجی مازندران به برد مقابل تیم ماشین سازی تبریز / می توان به آینده امیدوار بود\

امیدواری نساجی مازندران به برد مقابل تیم ماشین سازی تبریز / می توان به آینده امیدوار بود

  • کد خبر: 2111100814
  • چاپ
  • انتشار: 25 دی 1399 - 19:56

مربی نساجی مازندران با بیان اینکه به برد مقابل تیم ماشین سازی تبریز امیدوار هستیم، گفت: اگر برخی اشتباهات داوری نبود، تیم نساجی مازندران اکنون به جای رده چهاردهم جدول باید در میانه جدول رقابت ها قرار می گرفت. به هر حال باید از فکر گذشته خارج شویم و برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.


به گزارش استناد نیوز ، رضا حسن زاده که به جای وحید فاضلی در کنفرانس خبری مجازی پیش از بازی با ماشین سازی تبریز شرکت کرد ، افزود : نساجی مازندران پیش از این نیز بازی خوبی را در برابر تیم های حریف انجام داد ، ولی با بد شانسی نتوانست نتیجه بگیرد.
وی گفت : به هر حال تمام تلاش ما این است که بتوانیم از فرصت دیدار با ماشین سازی تبریز برای برد و کسب سه امتیاز استفاده کنیم و آنالیز خوبی از تیم حریف انجام دادیم که امیدواریم بتوانیم با بازی منطقی این دیدار را با کسب سه امتیاز به پایان ببریم.
حسن زاده افزود : اگر برخی اشتباهات داوری نبود، تیم نساجی مازندران اکنون به جای رده چهاردهم جدول باید در میانه جدول رقابت ها قرار می گرفت. به هر حال باید از فکر گذشته خارج شویم و برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.
مربی تیم نساجی مازندران اظهار داشت : کادر فنی نیز به وضعیت نامناسب نساجی در جدول این رقابت های لیگ برتر اذعان دارد و تمام برنامه ریزی خود را برای برطرف کردن نقاط ضعف فنی انجام داد و قطعا تیم ما در بازی های آینده جای خود را در جدول پیدا خواهد کرد.
وی افزود : به دلیل نتایج ضعیف در بازی های گذشته ، بازیکنان ما اعتماد به نفس خود را از دست دادند و برد برابر ماشین سازی تبریز در بازی خانگی در قائمشهر می تواند به تیم ما کمک کند که به جدول برگردد و در سایر دیدارها نیز نتیجه بگیرد.
تیم نساجی مازندران از سری بازی های عقب مانده هفته نهم فردا جمعه میزبان تیم ماشین سازی تبریز در قائمشهر است و چنانچه به هر دلیلی نتواند در برابر قعر نشین جدول لیگ برتر نتیجه بگیرد قطعا بحران این تیم مازندرانی بیش از گذشته خواهد شد و در این صورت احتمال می رود تغییرات در نیمکت کادر فنی یکی از گزینه های روی میز مالک این باشگاه باشد.
پیش از این به دلیل شکست متوالی نساجی مازندران در رقابت های لیگ برتر به خصوص در برابر صنعت نفت آبادان در هفته جاری ، مدیرعامل این باشگاه از سمتش استعفا کرد که تاکنون واکنشی از سوی باشگاه در تایید و یا رد این استعفا منعکس نشده است.
نساجی قائمشهر از ۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر صرفا یک امتیاز کسب کرد و هم اکنون از ۱۰ بازی لیگ برتر با ۸ امتیاز در رده چهاردهم رقابت ها قرار دارد. شکست برابر ماشین سازی در خانه می تواند وضعیت این تیم را در جدول بحرانی تر کند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار