توافق سازمان صمت مازندران و شرکت توزیع برای پایداری شبکه برق\

توافق سازمان صمت مازندران و شرکت توزیع برای پایداری شبکه برق

  • کد خبر: 2111100816
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1399 - 10:28

قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران و سپری، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از توافق برای کاهش مصرف برق بخش صنایع به منظور پایداری شبکه برق خبر دادند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه برنامه ایی برای قطعی برق خانگی نداریم، گفت: ظرفیت نیروگاه توزیع برق پاسخگوی کامل نیاز استان مازندران است.
فرامرز سپری با اعلام اینکه قطعی برق به دلیل ایجاد محدودیت ها برای سوخت نیروگاه و افت فشار گاز بوده است، گفت: به این دلیل مجبور به خاموشی پراکندگی هستیم، البته این موضوع در حال مدیریت است تا در بخش خانگی با قطعی مواجه نشویم و در این موضوع هم بیشتر از ظرفیت صنایع استفاده می کنیم تا ان شاالله شرایط بهتر شود.
وی در پایان با بیان اینکه برای قطعی برق صنایع جلسه ایی را با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران برگزار کرده ایم، افزود: بنا شد تا آنان برنامه ایی از قطعی برق صنایع به ما اعلام کنند چرا که در این وضعیت کرونایی ما نمی توانیم برق خانگی را قطع کنیم البته با صنایعی هم که بتوانند از 30 درصد ظرفیت برای تولیدات خود استفاده کنند، برق آنان را قطع نخواهیم کرد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز در گفتگو با استناد نیوز با اعلام اینکه برای پایدار ماندن شبکه برق خانگی در کل کشور صرفه جویی در بخش صنعتی مد نظر قرار گرفته است، گفت: سهم صنایع استان مازندران از این صرفه جویی ها حدود 180 مگاوات است که عمدتا با کاهش تعداد خطوط تولید محقق خواهد شد که بخشی از این کاهش با فعال سازی ژنراتورها قابل جبران است.

حسینقلی قوانلو با اشاره به توافق صورت گرفته با شرکت توزیع برق استان مازندران در این خصوص، ادامه داد: توافق شد بخش صنعت استان مازندران با 30 درصد ظرفیت به کار خود ادامه دهد و شرکت توزیع نیز برق پایدار را برای این میزان ظرفیت تولید فراهم نماید.

وی با اعلام اینکه طبق توافق صورت گرفته این محدودیت ها برای یک دوره کوتاه مدت 6 روزه اعمال خواهد شد، گفت: درست است که با این صرفه جویی و کاهش ظرفیت به بخش صنعت فشار خواهد آمد، اما قطعی شبکه برق خسارتی به مراتب بزرگتر برای صنایع به همراه خواهد داشت.

قوانلو در پایان از تعطیلی تمام اصناف به غیر از سطح شغلی یک از ساعت 18 در تمام شهرستان های استان خبر داد که این مورد نیز نقش مهمی در صرفه جویی مصرف برق دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار